Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Hvorfor som baby mad
Leif Siripot (Lesi)
Indlg: 21

Lopburi - Thailand
06/11-2007 06:43
Hejsa
Jeg har fet leveret nogle Bhut jolokia fra Danmark af en meget flink herre som kom p besg.
Efter at have siddet og pillet fr ud, var der 176 fr.. meget fint.. N men jeg skulle have lavet en kande kaffe s frene ud i solen til trre. Da jeg lidt efter kom ud igen, havde min dvrg kok allerede fundet slikposen. Tlbage var der 17 fr. v.

Men advaret p det kraftigste mod disse vidundere, ja s njedes jeg med at bruge en halv i aftens maden...
Jeg havde med vilje ikke sagt noget til damen, for ville lige se hendes reaktion.. Hun hentede sgu hendes chili blandsammen..... h.. n men smage p det og nej det var da et flop.
1 Thai dragon havde smagt af mere.

Hvad skyldes det s..
At de er dyrket i dk.
At jeg havde pillet fr.
eller ????

Men nu prver jeg at s nogle af frene og ser hvad resultat det giver.

lesi
--

Svar Send privat besked
Hvorfor som baby mad
Kim Schulz (Chilifan)
Indlg: 612

Aalborg S
06/11-2007 09:08
Lesi skrev:Hejsa
Jeg har fet leveret nogle Bhut jolokia fra Danmark af en meget flink herre som kom p besg.
Efter at have siddet og pillet fr ud, var der 176 fr.. meget fint.. N men jeg skulle have lavet en kande kaffe s frene ud i solen til trre. Da jeg lidt efter kom ud igen, havde min dvrg kok allerede fundet slikposen. Tlbage var der 17 fr. v.

Men advaret p det kraftigste mod disse vidundere, ja s njedes jeg med at bruge en halv i aftens maden...
Jeg havde med vilje ikke sagt noget til damen, for ville lige se hendes reaktion.. Hun hentede sgu hendes chili blandsammen..... h.. n men smage p det og nej det var da et flop.
1 Thai dragon havde smagt af mere.

Hvad skyldes det s..
At de er dyrket i dk.
At jeg havde pillet fr.
eller ????

Men nu prver jeg at s nogle af frene og ser hvad resultat det giver.

lesi
--

Alene det at de er dyrket i Danmark har med garanti haft meget at skulle have sagt. Jeg har habanero's fra haven som jeg kan spise som slik. Frugter fra tilsvarende sort som jeg har fet hjem fra pakistan (mener jeg det er) er s strke at jeg ikke nsker at kunne spise dem r. Det kolde vejr og isr den store mangel p solskinsdage i r har gjort at mange af frugterne i r er som peberfrugt i smag :-(

Prv at f nogle Bhut Jolokia hjem fra det nordlige indien i stedet. S er det vist en helt anden snak
--
Kim Schulz
www.chilifan.dk

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 3704, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: Peteroraws
Antal Emner: 2204
Antal indlg: 18216 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 1)