Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Hvilken chili har jeg dyrket???
Rene Rasmussen (Renegade)

Esbjerg
27/09-2011 19:42
Jeg har købt frø fra Bjarne's frø og planter, de er købt som at skulle være Naga Morich, men jeg synes bestemt ikke de ligner dem man finder på billeder fra andre.

CENTER

CENTER

CENTER

Svar Send privat besked
Bjarne Højlund (barneydk)

Rimmerhus, DK
27/09-2011 19:55

--
Hej René

Der har været noget bøvl med de Naga Morich frø (faktisk 2 år i træk) at de enten muterer eller krydsede - jeg har nu definitivt strøget den leverandør af listen - på trods af påstanden om at hans frø er gode nok.
Jeg har fundet en anden leverandør, og regner med at få nye RIGTIGE frø her i løbet af efteråret - fik test frø i foråret, har dyrket dem, og de bliver RIGTIGE....
Jeg beklager, og hader når det sker - men det er desværre umuligt at gardere sig 100% ....

;) Bjarne

Svar Send privat besked

Esbjerg
27/09-2011 20:08
Hej Bjarne og tak for svaret.

Jamen jeg vil glæde mig til at prøve igen så, sammen med Bhut Jolokia, når jeg bestiller engang snart. Hvor længe går der ca. før du har dem hjemme?

Har du nogen idé om hvad det er for nogle på mine billeder og om hvor stærke de er?

Svar Send privat besked
Jes Christensen (Jes Christensen)

Løsning
27/09-2011 20:52
Den på billedet er en Habanero af en eller anden slaks.

--
<'))))><( Hilsen Jes Christensen )

Svar Send privat besked

Esbjerg
27/09-2011 21:06
Ifølge snak med Bjarne på chat tror han det muligvis er en krydsning mellem Naga Morich og Habanero.. så de er nok rimelig stærke :)

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar.

Søg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 5145, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: RobertBocky
Antal Emner: 2223
Antal indlæg: 18248 (i dag: 0, denne uge: 0, denne måned: 3)