Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Mystisk!!!!!!!!!!!!!!!!
lis brix (libri64)
Indlg: 42

brnshj
06/10-2011 17:42

-- Jeg har en flot flouresent purple plante som er et halvt r gammel og som lige har fet sine 2 frste frugter.
Bladene er lysegrnne og blomsterne er hvide med lyselilla kanter, det er ik lige det jeg havde regnet med da blade og blomster skulle vre lilla.
Frugterne ser ud som de skal.
Kan det vre fordi planten er ung endnu?
Kan den vre krydsbestvet, hvad jeg ikke tror er tilfldet da frene er kbt hos Bjarne?
Er der nogle der kan hjlpe mig med at lse mysteriet med nogle gode bud....

Svar Send privat besked
Mystisk!!!!!!!!!!!!!!!!
Andreas Kyster (akyster)
Indlg: 126

Glamsbjerg
06/10-2011 18:13
Jeg har en Flourescent Purple, den har helt mrk-lilla stilke og mrkelilla blade, nogle med hvide plamager p, som vist nok er almindeligt. Jeg kbte ogs frene hos Bjarne og fik ogs andre varianter frem af de fr, som bestemt ikke er FP. Mske er de krydsede.

Svar Send privat besked
Mystisk!!!!!!!!!!!!!!!!
lis brix (libri64)
Indlg: 42

brnshj
06/10-2011 18:40
akyster skrev:Jeg har en Flourescent Purple, den har helt mrk-lilla stilke og mrkelilla blade, nogle med hvide plamager p, som vist nok er almindeligt. Jeg kbte ogs frene hos Bjarne og fik ogs andre varianter frem af de fr, som bestemt ikke er FP. Mske er de krydsede.

--
ja s er de sikkert krydsede, men jeg er glad for planten og fr jo benbart de "rigtige" frugter...tak for din hjlp.

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 3709, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: oapedNaw
Antal Emner: 2204
Antal indlg: 18216 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 1)