Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Ny chili-bog
Lars Bugge (Kilgore)
Indlg: 26

2000
25/10-2011 21:21

Nr man holder af at skrive bger og holder af chili, s skal det jo resultere i en bog.

Det er blev til en lidt letfordjelig sag med fakta, historier og opskrifter. For hardcore chilifans er mange fakta i bogen nok kendt, men s anbefal bogen til nogle, som I nsker at smitte med chili-feber. Bogen giver nemlig en hurtigt og spndende indfring i chiliens univers.

Flere forlag var interesseret i at udgive bogen, men trykkeomostningerne stod ikke helt ml med salgsprisen p en lille gavebog som denne. Derfor er det endt med en e-bog, der kan lses p Ipad m.m. Se den her:
http://gopubli.sh/editions/0ee7d7937e51b6b4 eller besg min hjemmeside forfatter.eu

Mange hilsner
Lars
--

Svar Send privat besked
Ny chili-bog
Kim Schulz (Chilifan)
Indlg: 612

Aalborg S
26/10-2011 12:38
Hej Lars,
tillykke med din nye bog.
Hvor mange sider er den p og har du evt. et "prve kapitel" (det ved jeg er populrt blandt ebogs forfattere) som kunne lgges op til fri download? Det skaber nemlig normalt en del interesse om bogen da folk s lige kan snuse til om det er noget for dem.

--
Kim Schulz
www.chilifan.dk

Svar Send privat besked
Ny chili-bog
Lars Bugge (Kilgore)
Indlg: 26

2000
26/10-2011 21:43

Hej Kim

God id som nu er realiseret. Jeg har i vrigt nvnt chilifan positivt flere gange i teksten.

Hent gratis smagsprve her:
http://gopubli.sh/editions/0ee7d7937e51b6b4

mvh. lars
--

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 3709, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: oapedNaw
Antal Emner: 2204
Antal indlg: 18216 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 1)