Chili forummet
Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.
Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Endelig!!
Anne Kirkegaard (Ssmilla) Indlæg: 35 Hvidovre 25/01-2012 12:35 ![]() |
Så har jeg endelig bestilt et 'rigtigt' drivhus. Glæder mig godt nok til at få det hjem og sat op så det er klart til foråret. Har tidligere kun haft det der med plastikdugen fra LIdl, men NU skulle det være. Har bestilt det her: http://www.bilka.dk/Have/Drivhuse-og-skure/Drivhuse/Venus-drivhus-6200-Alu-Glas--59030400010(Purchase_Other_DS) Har desværre ikke plads til større da vi har en rimelig lille have og to børn og en hund der også skal være plads til... Ville bare dele min glæde med Jer, nu bliver der god plads til chilier og peberfrugter i år Anne |
 |
Endelig!!
Jes Christensen (Jes Christensen) Indlæg: 605 Løsning 25/01-2012 12:37 ![]() |
COOL..! Prisen er da også til at overkomme. -- <'))))><( Hilsen Jes Christensen ) |
 |
Endelig!!
Anne Kirkegaard (Ssmilla) Indlæg: 35 Hvidovre 25/01-2012 13:22 ![]() |
Lige præcis - det kæmpe store dyre drivhus må vente til ungerne er flyttet hjemmefra og huset betalt ud ;O) Anne |
 |
Endelig!!
Jens Jakob Sørensen (JJ) Indlæg: 202 Vanløse 25/01-2012 13:55 ![]() |
Det bliver du super glad for ![]() Har fundet ud af, at det er er næsten umuligt at leve uden... JJ |
 |
Endelig!!
Karsten Pedersen (Karstenp) Indlæg: 70 Fredericia 25/01-2012 14:07 ![]() |
Ej hvor skønt Tillykke med det ![]() Du skal nok blive rigtig glad for det - det er ikke til at leve uden |
 |
Endelig!!
Ilse Bech (Ilse) Indlæg: 324 Silkeborg 25/01-2012 15:08 ![]() |
-- Hej Anne, Nej hvor dejligt for dig, børnene bliver sikkert også glade for det, især hvis der kommer nogle små, søde tomater de kan plukke af ![]() Hvad skal der så ske med dit Lidl-hus? vh Ilse |
 |
Endelig!!
Anne Kirkegaard (Ssmilla) Indlæg: 35 Hvidovre 25/01-2012 15:30 ![]() |
Hej Ilse Tja, umiddelbart så gemmer jeg det lidt, det kunne jo være der blev behov for det... Jeg var god til sidste år at få sneget flere og flere små drivhuse op rundt omkring, så det kan jo være der bliver plads til det ;O) Og ellers kender jeg en der godt vil prøve at have drivhus, og så er det jo super som prøvehus da det jo bare kan pilles ned igen. Min søn der lige er blevet to gik allerede rundt sidste år og råbte 'mere mat mor' hver gang vi var i haven, så han har i hvert fald opdaget glæden ved tomatplanterne ;O)I år kan han så prøve kræfter med peberfrugterne også Anne |
 |
Endelig!!
Anja Egeriis (LED-dyrker) Indlæg: 2683 Slagelse 25/01-2012 18:19 ![]() |
JJ skrev:Det bliver du super glad for Øøøøøh - "næsten"?????? ![]() |
 |
Endelig!!
Jens Jakob Sørensen (JJ) Indlæg: 202 Vanløse 25/01-2012 19:03 ![]() |
JJ skrev:Det bliver du super glad for Har fundet ud af, at det er er næsten umuligt at leve uden... JJ Øøøøøh - "næsten"?????? Jo, altså.... Man kan jo godt leve uden...det halve liv det nu bliver til... ![]() |
 |
Endelig!!
Jens Jakob Sørensen (JJ) Indlæg: 202 Vanløse 25/01-2012 19:06 ![]() |
Nå, sådan gør man...JJ skrev: Jo, altså.... Man kan jo godt leve uden...det halve liv det nu bliver til... |
 |
« Tilbage til forum oversigt.
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar.
Forum Statistik
Brugere: 5130, heraf online: 0 stk ()Seneste tilmeldte: Annotationsdnq
Antal Emner: 2223
Antal indlæg: 18248 (i dag: 0, denne uge: 0, denne måned: 3)