Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Plantekaos!
Kenneth Kjrgaard (Kennethk)
Indlg: 38

Lemvig
22/04-2012 09:08
Udgangspunktet var en spiringsprocent p 5-10%, resultatet blev 90%. antal sorter lb lbsk, s nu str jeg i et plantekaos hvor jeg bliver nd til at f noget i drivhuset snart.
Hvilke planter af flgende kan frst komme i drivhuset?
Tomat
Chili
Peper

drivhuset ligger i l, og har isoleret sokkel med muret sider, s den holder godt p varmen. Det er dog uden tilskuds varme.

Mvh Kenneth

Svar Send privat besked
Plantekaos!
Anders Frederiksen (Gapirri)
Indlg: 13

Brnderslev
22/04-2012 10:05
http://www.havenyt.dk/forum/drivhuset/10237.html

Jeg str lidt med samme problem, og jeg overvejer at stte lidt varme p om natten.
er spndt p hvad folk herinde siger ?

Hilsen Anders
--

Svar Send privat besked
Plantekaos!
Anja Egeriis (LED-dyrker)
Indlg: 2683

Slagelse
22/04-2012 21:10
Jeg har en gasovn p om natten i drivhuset, der holder temperaturen p mindst 12 grader, og jeg har en del tomat og chili derude.

Jeg ville ikke g lavere, da det fr planterne til at gro langsommere, og s kan det jo vre lige meget med at s dem tidligt...

Svar Send privat besked
Plantekaos!
Stine Roldgaard (StineRoldgaard)
Indlg: 15

26/04-2012 11:34
Jeg har lst at man med fordel kan have nogle store sorte spande eller tnder med vand i drivhuset, de suger varme om dagen og afgiver det om natten. Det er ihvertfald CO2 neutralt ;-)
--
Stine Roldgaard

Svar Send privat besked
Plantekaos!
Anja Egeriis (LED-dyrker)
Indlg: 2683

Slagelse
26/04-2012 16:45

--
Det giver heller ikke meget varme - det er nrmest kun lige til at holde et mindre drivhus frostfrit.

Og hvis solen ikke har skinnet i lbet af dagen, bliver der jo ikke opsamlet varme, s det er ikke en meget stabil lsning, desvrre :)

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 3838, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: Jesusadame
Antal Emner: 2207
Antal indlg: 18219 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 1)