Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Capsicum Maya
mette vinter (MCV84)
Indlg: 1

fredericia
16/08-2012 17:32

--
Hej :)
Jeg er ret ny i det her med chili. Jeg har i dag kbt 2 Capsicum Maya (gule) i Bilka (miniplanter) Og har, mske et dumt, sprgsml: Er denne sort spiselig?

Svar Send privat besked
Capsicum Maya
Anja Egeriis (LED-dyrker)
Indlg: 2683

Slagelse
16/08-2012 18:03

--
Hej Mette -

Capsicum Maya er ikke en specifik sort, men et handelsmrke - prv at lse mere her:

http://www.capsicum-maya.dk/

Hvis man gr ind p linket til Global Flowers, kan man lse, at de har fet et vkstbegrnsende middel af en slags, s de holder sig sm - desvrre!

Der str p hjemmesiden, at det er Prydpeber, og jeg ville ikke spise dem... Det er i vrigt slet ikke et dumt sprgsml, synes jeg - det er da rgerligt, at de produceres kun til pynt :)

Mvh
Anja

Svar Send privat besked
Capsicum Maya
Christian Ammentoft (Krede)
Indlg: 131

Fredericia
17/08-2012 11:22

--
hej Mette.

Jeg kbte mig ogs et par Maya sidste r, og jeg prvede bde at trre dem, spise dem r og bruge dem i maden. Men uanset s smagte de ikke godt. Vil ogs sige at det eneste de kan bruges til er pynt desvrre. Men det er de s ogs gode til :-)

Krede

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 3877, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: ReirdreJeago
Antal Emner: 2209
Antal indlg: 18222 (i dag: 3, denne uge: 3, denne mned: 3)