Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Vanding
Tommy (TommyZ)
Indlg: 13

Vestsjlland
09/04-2014 23:55
Hej,
Jeg plantede chili i midten af marts og de er spirret fint og har det godt. Jeg srger for at holde dem fugtige hver dag. Nu str jeg i en situation hvor jeg skal i sommerhus fra fredag formiddag-sndag aften, kan de klare dette hvis jeg giver dem lidt mere vand en vanligt fredag? Vil ndig drbe dem! :-)
Hber nogle sidder inde med erfaringer.
--

Svar Send privat besked
Vanding
Tommy (TommyZ)

Vestsjlland
09/04-2014 23:58
right

Svar Send privat besked
Vanding
kristen schmidt (sandru)
Indlg: 25

Vordingborg
10/04-2014 05:23
Det tror jeg bestemt de kan. Du skal i virkeligheden ikke vande dem s meget. Rdderne er s sm, s de drikker ikke s meget endnu.
--
Kirsten

Svar Send privat besked
Vanding
Tommy (TommyZ)

Vestsjlland
10/04-2014 09:12
Tak for svar Kirsten, er mere roligm:-) Tnker ogs at jeg stter dem s ikke de str i sol, hvis solen alligevel skulle finde p at kigge fem i weekenden. Vander dem faktisk heller ikke som sdan men sprayer vand p overfladejorden s det siver ned stille og roligt nedad.
Mvh
--

Svar Send privat besked
Vanding
Heino Poulsen (heino)
Indlg: 6

18/04-2014 01:32
Hejsa

jeg er ny her p forum, er stor chili fan, men er frst i r begyndt at have nogle planter selv, er mest bekymret for give dem det forkerte vand mngde,s der for tillader jeg mig at skrive i denne trd da handler om det..
ham jeg fik dem af sagde at jeg skulle vande dem hver dag i toppen af potten. give dem lidt af gangen indtil der kommer lidt ud af bunden p potten. er det rigtig eller er det forkert..

right

sdan ser de ud idag. har kun haft den ca 1 uge..
--
Hilsen
Heino

Svar Send privat besked
Vanding
kristen schmidt (sandru)
Indlg: 25

Vordingborg
18/04-2014 07:36
Hej... Nej, du skal IKKE vande hver dag, med mindre planterne ser trre ud. Prv evt. atlfte potten for at mrke om den er tung eller let. Hvis let, ja s vand. Det er rigtigt nok at vande ovenfra. De m ikke st med vand i underskel i lang tid.
--
Kirsten

Svar Send privat besked
Vanding
Heino Poulsen (heino)
Indlg: 6

18/04-2014 16:42
okay, de er tunge s jeg venter med at vande dem takker for hlpen. hber at de klare det...
--
Hilsen
Heino

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 4080, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: MashaAtoma
Antal Emner: 2214
Antal indlg: 18228 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 0)