Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Hyffae
Brian B (Brian B)
Indlg: 10

Aabenraa
01/07-2014 15:55
Hej Chilifan,

Spndende forum! Jeg har lnge lst med, men har nu frst fet oprettet mig en bruger, da jeg i r endelig har taget mig sammen og r begyndt med lidt chiliplanter i mit drivhus.

Mit sprgsml r hvorvidt nogle kender noget til sorten Hyffae, og har erfaring med dyrkning af denne? Jeg har kbt min plante i Bilka for nogle mneder siden, men jeg har svrt ved at finde mere information p navnet.

Jeg synes nemlig at min plante udvikler sig utrolig langsomt, og ville derfor gerne hre hvad andres erfaring r.

Hilsen Brian

Svar Send privat besked
Hyffae
Morten Christiansen (Mnc)
Indlg: 21

Bornholm
02/07-2014 04:46
Eneste jeg lige kunne finde var dette fra en rumnsk side
"Hyffae F1

It is a hybrid chilli early with rich foliage covering great fruit to maturity. The plant has great ability to adapt to heat stress, continuously linking both under low and high temperatures. Fruits are dark green which turns bright red at maturity and 2-2.5 cm in diameter and a length of 17-18 cm. This hybrid is suitable for cultivation both in protected and open field."

https://translate.google.com/translate?sl=ro&tl=en&js=y&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.agropataki.ro%2Fproduse%2Fseminte_de_legume%2Fenza%2Fardei%2FHyffae-F1%2Fen&edit-text=&act=url

Svar Send privat besked
Hyffae
Brian B (Brian B)
Indlg: 10

Aabenraa
02/07-2014 12:36
Hej Morten,

Tak for dit svar. Det gav da lidt, men det mrkelige r at den chili p billedet der er lysere i farven end billedet p den potte som fulgte med min Hyffae-chili.

Jeg prver bare at lade den gro og ser om der ikke sker noget, det kan jo vre den bare er lngere tid om at udvikle sig end andre - ssonen er trods alt ung endnu. :-)

Brian

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 3838, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: Jesusadame
Antal Emner: 2207
Antal indlg: 18219 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 1)