Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Masser af chili i Kvickly
Martin Villiam Jensen (Balthazar)
Indlg: 14

rhus N
30/10-2009 09:59
Hey Folks

Jeg har fr nvnt at Kvickly har solgt sm bakker med blandede strke chilier. Jeg har lige vret et smut forbi Kvickly Ekstra i Viby J hvor de i dag er begyndt at slge bland selv chili, 4 stk for 5kr fik jeg dem til. Prisen bliver mske ikke lige sdan, men s nok omkring, de havde lige fet chilierne ind og havde vist ikke fastsat pris endu.
Jeg slap afsted med:
2 rde Naga Morich
2 grnne Naga Morich
2 grnne Jalapeo
2 rde habanero
2 gule habanero
og 2 gule aflange chilier, hende jeg snakkede med regnte med at det var gul jalapeo, men disse er lngere og tyndere end jalapeo, lidt ala dutch.

De vil prve dette chili lssalg i en periode for at se om det slger. S nu skal i bare op af stolene og hente en masse chili ;)

Svar Send privat besked
Bo Johansen (Avalanche)
Indlg: 52

Randers
30/10-2009 22:01

--
Tak for info, lyder spndende! Vil da lige et smut forbi ved lejlighed...er ellers lige krt forbi i dag, v :P

Svar Send privat besked
Peter Olsen (Huleolsen)
Indlg: 1

rhus
08/02-2010 22:02
Super Brugsen er begyndt at slge bakker med blandede "friske" chili (Jgergrdsgade i rhus, ved ikke om det glder alle). Prisen er dog lidt pebret, 21kr for 75g, der var 7 stk. i den jeg slap afsted med:
Habanero
Scotch Bonnet
Fresno
Piri Piri
Dutch Chili
Thai Chili x2
Men iflge emballagen var der ogs:
Santa Fe
Jalapeno
--

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 3709, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: oapedNaw
Antal Emner: 2204
Antal indlg: 18216 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 1)