Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Apache chili?
Thomas NIelsen (fraggel)
Indlg: 14

Snderborg
08/07-2010 07:43
Hej Chilifans

Jeg har lige et sprgsml ang. en apache chili som jeg har plantet i capillrkasser i drivhuset.

Jeg har undersgt at apache chili bliver omkring 5 cm lange, men nogle af dem ude i mit drivhus er noget lngere, derfor ville jeg hre om det kunne passe og hvis ikke om der mske var nogle som kunne komme med et bud om hvilke sort det s er jeg har....De chilier som har den lngde en apache burde have er meget tykke, det troede jeg heller ikke de blev. Jeg prver at uploade nogle billeder af dem.

--

Svar Send privat besked
Apache chili?
Thomas NIelsen (fraggel)

Snderborg
08/07-2010 08:18
fraggel skrev:Hej. Jeg har lige et sprgsml ang. en apache chili som jeg har plantet i capillrkasser i drivhuset. Jeg har fet at vide at apache chili bliver omkring 5 cm lange, men nogle af dem ude i mit drivhus er noget lngere, derfor ville jeg hre om det kan passe og hvis ikke om der mske var nogle som kunne komme med et bud p hvilke sort det s er.... De chilier som har den lngde en apache burde have er meget tykke, det troede jeg heller ikke de blev. Jeg prver at uploade nogle billeder af dem, men dette kan ikke lade sig gre, jeg fr ikke noget link som jeg kan indstte nr jeg uploader. --

--

Svar Send privat besked
Apache chili?
Mads Schmidt (Mads)
Indlg: 338

Viiala, Finland
10/07-2010 20:53
Du skal klikke p "upload billede" under der hvor man skriver.
--

Svar Send privat besked
Apache chili?
Thomas NIelsen (fraggel)

Snderborg
13/07-2010 07:49
Hej Mads

Jeg har brugt upload billede men nr man s har valgt den rigtige sti og beskrevet billedet s kommer der en vindue op hvor der str man skal kopiere teksten, men der kommer ingen sti, s jeg kan ikke kopiere den ind. Den skriver kun dette Indst nedestende tekst i forummet !
--

Svar Send privat besked
Apache chili?
Ole Christensen (OleTC)
Indlg: 163

Vanlse
13/07-2010 09:09
Thomas, det gr der nu alligevel. Du skal rulle lidt ned i vinduet, s du kan se stien. Jeg blev ogs narret frst, men den er der.
--
Ole TC

Svar Send privat besked
Apache chili?
Thomas NIelsen (fraggel)

Snderborg
13/07-2010 10:35
Tak for hjlpen Ole..
Jeg kunne ikke scrolle ned man var nd til at minimere vinduet.

Jeg har af en kollega fet apache fr, som skulle vre denne plante, men er de ikke lige lovlige store? Kan det passe.

Her er billedet
IMG SRC="http://www.chilifan.dk/gallery/1279009982_Chili 007.jpg" ALIGN="right"]apache[/IMG]--

Svar Send privat besked
Apache chili?
Carsten Frandsen (CEF)
Indlg: 1

Snderborg
13/07-2010 11:37
Nu skal se om jeg kan hjlpe dig min ven

www.chilifan.dk/gallery/1279009982_Chili 007.jpg

Svar Send privat besked
Apache chili?
Pia Knoblauch (PiaKnoblauch)
Indlg: 3

03/12-2012 09:11
Hello, har lige et par sprgsml... Grundet en kvalmende graviditet, fik jeg ikke plantet nye chilier sidste r, og mine overvintrede planter samt nedfrosne chilier gik tabt i flytningen.. S nu sidder jeg her uden noget som helst p lager, andet end nogle 2 r gamle hele trrede apache chilier.. Jeg skal igang med en krydret glgg som siger en hel trret Cayenne... Det burde da ikke give de store udsving at bytte de 2 gjorde det..
--
Pia

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 4083, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: Thomasdiepe
Antal Emner: 2214
Antal indlg: 18228 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 0)