Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Priser i brugsen
Kim Larsen (Pharao)
Indlg: 159

Vorbasse
21/08-2010 11:10
Her hos os syntes jeg de skruer noget p prisen for en chili, idag solgte de en chili uden navn, den var p nogenlunde Habanero strrelse for 40.- kr. pr. stk.

Jeg priser mig lykkelig over jeg selv dyrker dem, for dagens hst ld p ca. 50 i samme strrelse (jeg kunne blive rig), for det m vre en guldgrube GGGG.
--

Svar Send privat besked
Priser i brugsen
Anja Egeriis (LED-dyrker)
Indlg: 2683

Slagelse
21/08-2010 13:53

-- Det lyder da ogs en smule specielt - mon ikke det er en fejl?

Ind i mellem har Kvickly i Slagelse lidt sjove chilier, og de plejer vel at koste omkring 20-25 kr. for en bakke med 4-5 stykker i...

Mske kunne du blive leverandr til din brugs? For hvis det er den rigtige pris, kan du jo nsten leve af dit drivhus!!!

Svar Send privat besked
Priser i brugsen
Sren Nielsen (Frustrator)
Indlg: 127

Sdr. Omme
21/08-2010 14:42
Well, friske chilier er dyre i Danmark... og ganske kedelige og uinteressante, fordi de er resultatet af masseproduktion.

Jeg kan kbe friske jalapeos i vores lokale Spar, men regner man p kg-prisen, bliver man chokeret: 249 kr.!!! Manner, jeg kunne da ogs blive rig, s :-)

--
<<-- FRUSTRATOR -->>

Svar Send privat besked
Priser i brugsen
Nicki Clausen (Diablo666nordic)
Indlg: 53

Odense
22/08-2010 07:52
Ellers kan det anbefales at kigge p det lokale torv om lrdagen. For mit vedkommende betyder det den fair pris p 1 stk habanero eller jalapeno for 3 kr eller 2 for 5 kr.
--
Diablo

Svar Send privat besked
Priser i brugsen
Anja Egeriis (LED-dyrker)
Indlg: 2683

Slagelse
22/08-2010 09:06

--
S avancerede er de vist ikke p torvet i Slagelse....

Svar Send privat besked
Priser i brugsen

Sdr. Omme
22/08-2010 10:41
Heyyyy, Slagelse... min fdeby :-) Nej, der kan man vist kun kbe det gngse grntsagspjat.

Her i Sdr. Omme er der intet marked - byen er ganske enkelt for lille, s mske jeg kan jne et marked her? Hmmmm... ;-)

--
<<-- FRUSTRATOR -->>

Svar Send privat besked
Priser i brugsen
Kim Larsen (Pharao)

Vorbasse
23/08-2010 07:41
Eller hvad med markeds dagen i Grindsted Sren, der har jeg heller ikke set chili endnu.
--

Svar Send privat besked
Priser i brugsen

Sdr. Omme
23/08-2010 18:01
Kim: Herude p den jyske hede er der vist kun nogle f tosser som os, der stter pris p chili ;-)

Men de har dog den gode Gouda-ost med chili til Torvedagen i Grindsted...

--
<<-- FRUSTRATOR -->>

Svar Send privat besked
Priser i brugsen
Kim Larsen (Pharao)

Vorbasse
23/08-2010 21:21
Sren: Jeg har en del, der kommer her efter chili, de er jo dyrket kologiske, noget billigere end dem i forretninger og jeg har jo flere man ikke lige kan kbe.

S der er flere end man regner med her p heden, der gerne vil have chili.
--

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 4050, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: SagironxNa
Antal Emner: 2214
Antal indlg: 18228 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 0)