Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Aprikoschili...?!
godt s ! (have 54)
Indlg: 73

lige her
04/04-2011 06:20

Jeg har brugt noget tid p at kigge rundt alle mulige steder p nettet for at finde ud af hvad jeg godt kunne tnke mig at prve nste r, og er flere steder stdt p "Aprikoschili" som s vidt jeg husker er en Numex-et-eller-andet. Smager den virkelig s meget af aprikos, og er den vanskelig at have med at gre?

--
Livet er strkt!

Svar Send privat besked
Aprikoschili...?!
Anja Egeriis (LED-dyrker)
Indlg: 2683

Slagelse
04/04-2011 07:08
Hej Lotte -

er det denne du mener?

http://www.seaspringseeds.co.uk/seed-shop?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=91&category_id=25

Den er helt uden styrke, men skulle smage supergodt. Den ser fuldstndig ud som Habanero Dulce, som jeg har dyrket i et par r.

Den er elendig til at spire og vokser langsomt i begyndelsen, men den ender med at blive stor... Og er det hele vrd - smager supergodt!

mvh
Anja

Svar Send privat besked
Aprikoschili...?!
godt s ! (have 54)
Indlg: 73

lige her
04/04-2011 08:32
Super! Ja, s er den hermed med p nskelisten til nste r :o)
LED-dyrker skrev:Hej Lotte - er det denne du mener? http://www.seaspringseeds.co.uk/seed-shop?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=91&category_id=25 Den er helt uden styrke, men skulle smage supergodt. Den ser fuldstndig ud som Habanero Dulce, som jeg har dyrket i et par r. Den er elendig til at spire og vokser langsomt i begyndelsen, men den ender med at blive stor... Og er det hele vrd - smager supergodt! mvh Anja

--
Livet er strkt!

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 3877, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: ReirdreJeago
Antal Emner: 2209
Antal indlg: 18222 (i dag: 3, denne uge: 3, denne mned: 3)