Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Webalbum
Michael Andersen (Michael)
Indlg: 27

Kbenhavn
12/05-2011 15:07

Nu vil jeg ikke buldre frem som ny herinde.. men kan se at der er flere der har nske om billeder p siden her, syntes ogs er en god ide, men ikke som de bliver vist nu, billed strrelsen er jo slet ikke rettet ind og forumet er ikke sat op til det endnu, med mindre det blev rettet ind fra redaktrens side, s kunne man mske starte med at bruge Picasa webalbum til uploade at billeder, det er nemt og meget bruger venligt eks. her hvordan det ser udhttps://picasaweb.google.com/841Michael/Drivhus?authkey=Gv1sRgCO2f5Mis9NGTNw#

Det kunne ogs vre med tiden at der blev tilfjet et emne under chili forumet der hed fotografier eller billeder.

Michael

Svar Send privat besked
Webalbum
Michael Andersen (Michael)
Indlg: 27

Kbenhavn
12/05-2011 15:08
Michael skrev:Nu vil jeg ikke buldre frem som ny herinde.. men kan se at der er flere der har nske om billeder p siden her, syntes ogs er en god ide, men ikke som de bliver vist nu, billed strrelsen er jo slet ikke rettet ind og forumet er ikke sat op til det endnu, med mindre det blev rettet ind fra redaktrens side, s kunne man mske starte med at bruge Picasa webalbum til uploade at billeder, det er nemt og meget bruger venligt eks. her hvordan det ser udhttps://picasaweb.google.com/841Michael/Drivhus?authkey=Gv1sRgCO2f5Mis9NGTNw# Det kunne ogs vre med tiden at der blev tilfjet et emne under chili forumet der hed fotografier eller billeder. Michael

Kopier linket over i adresse linien

Svar Send privat besked
Webalbum
Anja Egeriis (LED-dyrker)
Indlg: 2683

Slagelse
12/05-2011 18:03

--
Jeg ville synes, at det var kedeligt, hvis der ikke var billeder i trdene...

Jeg har da ogs selv lagt et link ind til et webalbum ind i mellem, men jeg tror ikke, at jeg ville gide klikke ind p dem, hvis de pludselig var der i stedet for billeder.

I vrigt kan du sagtens lgge et klikbart link ind her:

Nr du har kopieret adresselinien, skal du klikke p ikon nr. 5 fra hjre over indlgget - den grnne, runde ting.

St linket ind i dialogboksen, klik OK
Giv enten linket et navn eller klik OK p den nste dialogboks - og dit link er nu klikbart, nr du poster indlgget.

Jeg er lidt enig omkring billeder - kunne vre fint, hvis man kunne klikke en strre udgave frem!

mvh
Anja

Svar Send privat besked
Webalbum
Palle Rasmussen (PWR)
Indlg: 123

Veflinge
12/05-2011 18:23

--
Jeg er ogs ret glad for at se billeder i trdene :-)

Her p min pc kan jeg, nr jeg er logget ind, holde musen over billedet og s skrolle det strre og mindre.

Kvaliteten er mske ikke lige knivskarp nr det kommer op i stor strrelse, men det er ok.

Svar Send privat besked
Webalbum
Anja Egeriis (LED-dyrker)
Indlg: 2683

Slagelse
12/05-2011 19:13

--
HM - det kan jeg ikke...

Og er lidt hysterisk omkring skarphed, s jeg synes ikke, at det er fedt, hvis den ryger! Jeg er strkt miljskadet efter at have boet sammen med en fotograf i mange r :)

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 3838, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: Jesusadame
Antal Emner: 2207
Antal indlg: 18219 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 1)