Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Inde/ude planter
Anette Bruun (chilihelle)
Indlg: 83

Sjlland
12/07-2011 19:30

Husker tidligere p ret, at der var snak om chilierne kunne sttes p friland eller det var for koldt. Jeg har prvet at stte en Chenne og en Bell ud og 2 som fortsat str i stuevinduet. Dem inde vinder med frst at have modne frugter, men kun med et par dage, tilgengld brer de ikke liges mange frugter som dem ude.
Glder mig til nste r, hvor jeg er med p drivhuset.

Svar Send privat besked
Inde/ude planter
Kenneth Autzen (thesheep)
Indlg: 250

Sdr Jylland
12/07-2011 21:43
endte med at smide alle mine ud. i starten havde jeg en ude og en inde af hver sort, dem der har stet inde i de 3 uger det drejede sig om har strre frugter i forhold til dem ude, men ellers ingen strrelse forskel. Glder mig ogs til nste r hvor mit 10.1 m2 store drivhus bliver fyldt til briste punktet :D

Svar Send privat besked
Inde/ude planter
Simon Jensen (Brejne)
Indlg: 90

rhus V
13/07-2011 13:57
Mine udeplanter er frst kommet med frugt nu, hvor indendrsplanterne startede med frugter for en lille mned siden.

Umiddelbart kan jeg kun give dig ret i observationen om at der kommer flere frugter p udendrsplanterne, det ser ud til det kommer til at vre det samme her!

Har dog en peberfrugt i min morfars drivhus, og den slr det hele! Den er kmpe stor (1,5meter hj) og har mange flere frugter end nogen af dem jeg har herhjemme!

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 3891, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: kovaliev.P-1967
Antal Emner: 2209
Antal indlg: 18222 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 3)