Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Drivhus i Lidl
Steffen Hinchely (Hinchely)
Indlg: 114

Midtfyn
11/08-2011 16:13
Hej alle, og mske mest dem uden drivhus og eller meget haveplads.

S lige et lille fint drivhus hos Lidl. Mlet er 140 x 140 x 200cm. Bestr af stlstel med kraftigt armeret plastovertrk, og 4 hylder. Ser sgu helt ok ud til 399,- og fylder ikke meget nr det er pakket sammen...

Hber nogen kan f glde af det...

Tr sommer til alle

--
Steffen

Svar Send privat besked
Drivhus i Lidl
Bjarne Hjlund (barneydk)
Indlg: 286

Rimmerhus, DK
11/08-2011 16:31

--
:) de er som end ok, - du skal blot lige kbe en rulle gaffa tape samtidig - og helst placere det i l ... de holder ikke til ret meget :) (ihvertfald ikke herude west')

Svar Send privat besked
Drivhus i Lidl
Anne Kirkegaard (Ssmilla)
Indlg: 35

Hvidovre
11/08-2011 19:28

Sdan et har jeg da jeg ikke har plads til et rigtigt drivhus. Det er fint, men som Bjarne skriver s skal det st i l. Mit er allerede en gang blst ad h.... til og er nu samlet med gaffa-tape. Det var heldigvis tidligt p ssonen s de fleste planter overlevede turen.
Men efter jeg har flyttet det og sat baduner i s har det vret til stor glde og gavn.
Anne - som glder sig til ungerne (p 1 og 6 r) flytter hjemmefra s hun kan f et drivhus

Svar Send privat besked
Drivhus i Lidl
Steffen Hinchely (Hinchely)
Indlg: 114

Midtfyn
12/08-2011 11:07
... nh, OK. Drligt tip mske.. S det kun i butikken, og der var der l :-)
--
Steffen

Svar Send privat besked
Drivhus i Lidl
Ilse Bech (Ilse)
Indlg: 324

Silkeborg
12/08-2011 11:34
Hej,

Jeg kbte sdan et mini-drivhus i forret, og det har jeg rigtig meget glde af det.
Der er nogle "flapper" rundt forneden, dem vippede jeg ud, og lagde nogle fliser og sten p, det gjorde det ret stabilt
--
Det er helt utroligt hvad man kan proppe ind p s lidt plads.
Det str op af en mur i en lukket have, og jeg har ikke tnkt mig at tage det ind til efterret, s m vi se.
399.- det er da billigt, jeg gav 499.-

vh ilse

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 4083, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: Thomasdiepe
Antal Emner: 2214
Antal indlg: 18228 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 0)