Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Kenneth Henriksen (Bay)
Indlg: 17

Odense
17/01-2012 09:36
Hvis der er en venlig sjl der ligger inde med lidt fr til denne, vil jeg meget gerne have nogle tilsendt. Jeg betaler naturligvis omkostninger til fragt samt pakning.
--

Svar Send privat besked
Kenneth Henriksen (Bay)

Odense
17/01-2012 11:02
Denne skulle nok have vret oprettet under kb-salg-bytte.. Jeg undskylder for postering i forkert forum.
--

Svar Send privat besked
Karina Hier (karinakorsholm)
Indlg: 35

Amager
17/01-2012 15:37

--
karinakorsholm

Hej kenneth jeg har massere..... Send et brev til mig med en frankeret kuvert:)

Svar Send privat besked
Kenneth Henriksen (Bay)

Odense
17/01-2012 15:54
Der er sendt en besked til dig Karina.

Mange tak
--

Svar Send privat besked
Anja Egeriis (LED-dyrker)
Indlg: 2683

Slagelse
17/01-2012 16:36

--
Hvis du mangler flere sjove ting, s er der gang i en byttetrd:

http://chilifan.dk/da/forum/?forumID=5&topicID=1282#ts1326756858

Svar Send privat besked
Kenneth Henriksen (Bay)

Odense
18/01-2012 15:23
Jeg havde faktisk godt set trden, men troede ikke det var for alle. Og da jeg ikke har noget at bytte med, grundet min frste sson med chili, s vil jeg heller ikke bare udnytte ordningen.
--

Svar Send privat besked
Conny Srensen (Connys)
Indlg: 151

Nykbing sj.
18/01-2012 15:37

--
Kenneth

Det er da ikke at udnytte noget, tag dog imod :)
Du har mske overskud til nste r,og kan hjlpe andre nye. det koster
dig kun 2 frimrker at prve nogle fra byttesiden :)

Conny

Svar Send privat besked
Kenneth Henriksen (Bay)

Odense
18/01-2012 15:40
Hvor er folk bare sde og venlige herinde.
Jeg har hvad jeg skal bruge i denne sson, men nste r vil jeg nok tage imod tilbuddet, og s har jeg formentlig noget at bytte med :)

--

Svar Send privat besked
Vivi Nordestgaard (Vivi)
Indlg: 257

Gl. Brabrand
18/01-2012 15:56
Men pas p Kenneth - de er nogle banditter (naturligvis undtaget mig). Lige pludselig vgner du op en dag og har flere hundrede chiliplanter og du ville bare ha' et par stykker - men s kom du herind....

:) ;) :)

Svar Send privat besked
Kenneth Henriksen (Bay)

Odense
18/01-2012 16:01
Hehe den udvikling er jeg vist allerede en del af... Ville egentlig bare have 5-6 planter. Jeg var til en herrearrangement i november, hvor en af deltagerne var chilinrd. S vi skulle naturligvis have chilismagning. Han havde lidt forskellige frugter med, og jeg endte med at nuppe fr fra 6 forskellige. Frene blev set direkte uden trring dagen efter, og spirrede ret kort efter. Nr jeg kigger p mit akvarie aka. minidrivhus er der ikke mindre end 12 forskellige sorter. Og der er flere fr p vej med posten.. Sikke noget.. Godt jeg har en stor terrasse.

Og Vivi du er da virkelig ramt af chilifeberen. Jeg har kigget lidt p din hjemmeside, og det ser meget spndende ud, men sikke et arbejde der m vre.
--

Svar Send privat besked
Vivi Nordestgaard (Vivi)
Indlg: 257

Gl. Brabrand
18/01-2012 16:22
Det var da en cool mde du blev fanget p der - chilismagning er en fantastisk ting. Det er jo da ogs noget af det som gr det sjovt at dyrke flere varianter af samme art samtidig synes jeg - hvad er forskellene og lighederne.
Post endelig en masse om dit akvarie-senere-terasseprojekt - det er smaddersjovt at flge med i hvad der sker hos jer andre ogs synes jeg.

Arbejdet er nu en fornjelse synes jeg heldigvis - det er en skn hobby. Det vrste er nr man dyrker s meget i potter som vi gr - s skal der godt nok vandes meget p de varme sommerdage - men ellers er det nu mest bare sknt at bruge tiden p planterne. Vi har ogs en hund som synes at al tid i haven er tid som er brugt fornuftigt - s vande og pusleturen derude hver dag er vi vist alle glade for. Udbyttet kan vi mennesker s godt beholde for os selv indtil vi lrer at dyrke kdben.

Svar Send privat besked
Kenneth Henriksen (Bay)

Odense
18/01-2012 16:30
Jeg har altid godt kunne lide at dyrke ting. Mine 2 sm bede i min begrnsede have er ogs plantet til med planter og blomster som jeg har set som fr i sin tid.
Det er en rigtig fin hobby synes jeg.

Jeg frygter lidt det der pottevandemareridt. Ikke s meget det at vande dem, men mere at glemme det.. Det ville vre s rgeligt at komme hjem en dag og se planterne var get til.

Jeg skal nok smide lidt billeder ind af projektet. Det er nemlig super hyggeligt at flge med i sdanne projekter. Jeg kan tage mig selv i at sidde flere timer foran skrmen og bare lse og flge med i andres projekter.
--

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 6512, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: dinaiv69
Antal Emner: 2226
Antal indlg: 18254 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 3)