Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Benjamin Holstebroe (benji8000dk)
Indlg: 3

rhus C
06/02-2012 00:20
Hej allesammen :)
--
Jeg synes chili er helt fantastisk, og da man kan dyrke det selv tnkte jeg hvorfor ikke prve selv. Problemet er bare, at jeg er total blank p omrdet, har ikke rigtig prvet det der med at have grnne fingre, men synes det kunne vre rigtig spnende at prve.

Er der nogle der ved hvordan man fr startet? Det skal lige siges, at jeg bor lejlighed midt i rhus, s har ikke mulighed for, at f dem i drivhus osv.

Jeg har vret rundt p forskellige sites, men synes det er lidt svrt at finde ud af, da mange skriver meget forskelligt omkring tingene. Nogle siger man behver LED lys, andre siger det behver man ikke. Nogle siger, at det er en god id at kbe de mini drivhuse andre siger at man bare kan bruge mlkekartoner, s er en smule forvirret.

Hber der er nogle som kender nogle gode sites, det dyrkning i vindueskarmen, bger, tips, osv. osv.
-S vil jeg bliver rigtig glad, og hber jeg kan komme med p chiliblgen ligesom jer andre! :)

Knus, Benjamin :)

Svar Send privat besked
Henrik Olsen (justmc)
Indlg: 91

Cph.og Mexico
06/02-2012 01:57
Hej Benjamin.
Her p forummet, tilvenstre klik p forside nede p siden er der en rubrik hjlp til nybegynder, jeg er selv nybegynder.

Mvh. Henrik
benji8000dk skrev:Hej allesammen :)
--
Jeg synes chili er helt fantastisk, og da man kan dyrke det selv tnkte jeg hvorfor ikke prve selv. Problemet er bare, at jeg er total blank p omrdet, har ikke rigtig prvet det der med at have grnne fingre, men synes det kunne vre rigtig spnende at prve.

Er der nogle der ved hvordan man fr startet? Det skal lige siges, at jeg bor lejlighed midt i rhus, s har ikke mulighed for, at f dem i drivhus osv.

Jeg har vret rundt p forskellige sites, men synes det er lidt svrt at finde ud af, da mange skriver meget forskelligt omkring tingene. Nogle siger man behver LED lys, andre siger det behver man ikke. Nogle siger, at det er en god id at kbe de mini drivhuse andre siger at man bare kan bruge mlkekartoner, s er en smule forvirret.

Hber der er nogle som kender nogle gode sites, det dyrkning i vindueskarmen, bger, tips, osv. osv.
-S vil jeg bliver rigtig glad, og hber jeg kan komme med p chiliblgen ligesom jer andre! :)

--
justchile

Svar Send privat besked

rhus C
06/02-2012 02:53
Tak for svar, men nu kan det godt vre det er mig som er dum og blind, men synes ikke rigtig jeg kan finde det link i forummet. Kan du evt. sende et link? :)

Hilsen, Benjamin

justmc skrev:Hej Benjamin.
Her p forummet, tilvenstre klik p forside nede p siden er der en rubrik hjlp til nybegynder, jeg er selv nybegynder.

Mvh. Henrik
benji8000dk skrev:Hej allesammen :)
--

--
justchile

--

Svar Send privat besked
Henrik Olsen (justmc)
Indlg: 91

Cph.og Mexico
06/02-2012 03:13

Hej Benjamin.
Undskyjd det er mig der var forkert.
Det er under artikler der er et link, min frste chili.
Hber du finder det held og lykke med dine chili.
Mvh. Henrik.--
justchile

Svar Send privat besked
Karsten Pedersen (Karstenp)
Indlg: 70

Fredericia
06/02-2012 11:10

--
Hej Benjamin

Der er ogs Maria's hjemmeside. Den er rigtig god med en masse information :-)
http://dyrkchili.weebly.com/

Svar Send privat besked

rhus C
06/02-2012 20:49
1000 tak Karsten, der er noget god lsning kan jeg se - dejligt. :)
Karstenp skrev:
--
Hej Benjamin

Der er ogs Maria's hjemmeside. Den er rigtig god med en masse information :-)
http://dyrkchili.weebly.com/

--

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 6512, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: dinaiv69
Antal Emner: 2226
Antal indlg: 18254 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 3)