Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Hvor stiller jeg spirrene i forhold til varmen?
Simon Nielsen (Newbi)
Indlg: 64

7400
10/05-2008 10:15
Jeg har lst mig frem til, her p siden, at spirrene helst skal have omkring 20 grader. Men i vindueskarmen med kippede vindue bliver der 40 grader og p altanen 50 grader.
Skal jeg hellere stille dem i skyggen s de fr det kligere eller lade dem st i solen og bare tage dem vk hvis de begynder at blive afsvedne?

Svar Send privat besked
Hvor stiller jeg spirrene i forhold til varmen?
Jeanette J (Vandflasken)
Indlg: 25

Nordsjlland
24/05-2008 00:20
Hey ;-)

Alts jeg ville evt stille dem med kunstigt lys til de har lidt strrelse a st imod med, jeg ville ikke stille dem i skygge da de jo krver ret meget lys for ikke at blive ranglet og svage. Mine stod med kunstigt lys, og ved siden a/oven p radiator. Ogs prvede jeg mig simpelthen frem, til hvornr de ku st i vinduet. Nogen a mine blevet set den 24-03-08, de stod ikke i vinduet den 13-04-08,. Kan se p de billeder jeg har taget a de nok har mellem 4-6 blade fr jeg smed dem i vinduet.. Hvis det hjlper? Men prv dig frem det er hvad jeg finder fedt og charmerende ved chilier,,, har ogs fundet ud af a de er godt sejlivet.. I forhold til mange stue planter.. ;-) bonus..

Vh Vandflasken ;-)
--
Chili- begynder

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 4794, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: AnthonyCiz
Antal Emner: 2220
Antal indlg: 18245 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 1)