Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Brugen af lecasten/kugler
Rasmus Hrby (rasmushoerby)
Indlg: 4

Sams
08/05-2012 21:50
Jeg er ny og imens jeg ventede p at frene skulle spire, lste jeg mig igennem det meste af dette forum. Et par gange faldt jeg over brugen af leca, men overordnet er det ikke noget I alle bruger/nvner!?

Da det er tid til at potte om, vil jeg gerne vide, hvad jeg skal gre med den pose lecakugler, som jeg alligevel har fet kbt? Og hvilken virkning lecaen gerne skulle have udover at pynte oven p mulden?
--
ras

Svar Send privat besked
Anja Egeriis (LED-dyrker)
Indlg: 2683

Slagelse
08/05-2012 22:13

-- Du blander den bare i jorden - den er med til at gre den luftig :)

Man kan ogs lgge et lag p 5 cm i bunden p meget store krukker - det giver et godt drn, s planten ikke str og sopper, hvis den fr for meget vand.

Svar Send privat besked
Morten Pedersen (Mugge)
Indlg: 143

Esbjerg
09/05-2012 18:40
Hej Rasmus

Sidste r havde jeg leca kugler i bunden af mine chilier som stod i drivhuset. Alle plantet i forskellige strrelser af spande eller krukker.

Jeg synes selv det virkede rigtig godt. Jeg kunne dem meget s det ikke var ndvendigt at vande hver dag. Vel lidt ala hvis man planter i kapilrkasser.

Det bliver p samme mde hos mig ir.

Mvh Morten
--
http://muggeb.blogspot.com/

Svar Send privat besked
Rasmus Hrby (rasmushoerby)
Indlg: 4

Sams
09/05-2012 21:59
Super.
Tak for hjlpen.
--
ras

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 3878, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: IanjGrimE
Antal Emner: 2209
Antal indlg: 18222 (i dag: 0, denne uge: 3, denne mned: 3)