Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Erfaringer med 18W ProPlant PAR38?
Anders Haarbo (Haarbo)
Indlg: 28

Aalborg
14/06-2012 19:03

--
Nu vil jeg med p LED vognen og jeg kan se at Bjarne har ProPlant PAR38 p tilbud, jeg kan dog ikke finde nogle anmeldelser eller lign p nettet, s nu vil jeg hre om der er nogen af jer chili-hoveder der har erfaringer med den - og gerne hvordan den er ifht ProPlant 3 og ProPlant 6?

Svar Send privat besked
Anja Egeriis (LED-dyrker)
Indlg: 2683

Slagelse
14/06-2012 19:09

--
Jeg har alle tre slags :)

Jeg synes ikke, at jeg kan mrke den store forskel p Par38 og ProPlant 6 - de er begge supergode!

Men til den pris, som Bjarne slger PAR38'eren til lige nu, er der ingen tvivl - det er bare at kbe :)

ProPlant3 er jo noget mindre, s den kan ikke direkte sammenlignes med de to. Men hvis man f.eks. har et lidt smalt planteomrde, vil det vre bedre med et par stykker af den lille, som kan belyse op til ca. 65 cm i bredden, hvor 6'eren og PAR38 kan g op til 80-110 cm, s det ville vre spild af godt lys med de store sdan et sted...

Svar Send privat besked
Anders Haarbo (Haarbo)
Indlg: 28

Aalborg
14/06-2012 19:15

--
Super, har ikke behov for den lys mngde den store giver endnu, men vil da hellere have for meget lys end for lidt, og det kunne ogs vre en skn undskylding for at f lidt flere planter :)

Svar Send privat besked
Anja Egeriis (LED-dyrker)
Indlg: 2683

Slagelse
14/06-2012 23:02

--
H h :)

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 3999, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: Isobelher
Antal Emner: 2214
Antal indlg: 18228 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 5)