Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Taber blomster! Hvorfor????
Mark Bielefeldt (MarkBielefeldt)
Indlg: 13

Juelsminde
11/07-2012 22:51
Hej Chilifan

Jeg har for frste gang i r prvet at dyrke chili som opstod sammen med en kammerart ved et lidt impulskb, men er rigtig glad ved det nu og passer mine planter rigtig godt syntes jeg selv og kigger til dem hver dag nr jeg kommer hjem. (Bliver s os kommenteret af krsten hver gang, ;) hehe)
Men mit problem er at mine planter er rigtig begyndt at blomstre og stte frugter, og min "Hot Wax" er rigtig fremme i skoen og laver rigtig mange blomster, men mange af dem nrmest dr inde ved roden af stilken p blomsten og falder s af inden for et par dage. De for masser af sollys i vinduskarmen samt vand og flyende gdning til grnsager.

Gr jeg noget galt og evt. hvad? :)

Mvh. Mark Bielefeldt Nielsen
--
Mvh. Mark Bielefeldt

Svar Send privat besked
Michael R. A. (MRA1984)
Indlg: 155

Uldum
11/07-2012 23:24
Hej Mark...

Der str skrevet rigtigt meget i forummet omkring dette, men det er meget normalt at de smider blomster... Husk at bestve blomsterne... Giv dem en rystetur eller brug en vatpind til at rode let rundt inde i blomsten...

Der str skrevet meget herinde omkring vand og gdning, men generelt vil chilien helst ikke ha for meget vand og gdning...

Prv ellers et smut forbi http://dyrkchili.weebly.com/ - der er meget godt og udover dette kan jeg anbefale Den Lille Strke om Chili af Lene Tvedegaard...
--

Svar Send privat besked
Mark Bielefeldt (MarkBielefeldt)
Indlg: 13

Juelsminde
13/07-2012 23:49
Tak for hjlpen hjlpen Micheal ;)

MRA1984 skrev:Hej Mark...

Der str skrevet rigtigt meget i forummet omkring dette, men det er meget normalt at de smider blomster... Husk at bestve blomsterne... Giv dem en rystetur eller brug en vatpind til at rode let rundt inde i blomsten...

Der str skrevet meget herinde omkring vand og gdning, men generelt vil chilien helst ikke ha for meget vand og gdning...

Prv ellers et smut forbi http://dyrkchili.weebly.com/ - der er meget godt og udover dette kan jeg anbefale Den Lille Strke om Chili af Lene Tvedegaard...
--

--
Mvh. Mark Bielefeldt

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 4001, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: Steventow
Antal Emner: 2214
Antal indlg: 18228 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 5)