Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
chili plante blomster
Preben Hoffmann (Hoffer)
Indlg: 17

Albetslund
26/06-2013 19:33
hej, mine chiliplanter er begyndt at blomstre, skal blomsterne have lov til at blive siddende elle skal de nippes af - og hvis de skal nippes af kan man s gre det allerede nr man kan se de s hoveder komme frem inden de blomster.

vh
Hoffer

Svar Send privat besked
chili plante blomster
Anja Egeriis (LED-dyrker)
Indlg: 2683

Slagelse
26/06-2013 21:52

--
Du kan med fordel prve at se i nogle af de gamle indlg her:

http://chilifan.dk/da/forum/?forumID=2

Svar Send privat besked
chili plante blomster
Preben Hoffmann (Hoffer)

Albetslund
26/06-2013 22:03
Tak for uddybende svar , jeg har sgt i sgefeldet og der kom ikke meget og synes ikke at
Jeg har lyst til at gennemkigge hele siden med dyrkning af chili. Det havde taget dig
Den samme tid at ville svare som at skrive den stning. Hvorfor ikke bare skrive at
Man ikke er interesseret i at hjlpe. Jeg finder svaret i et andet forum.

Svar Send privat besked
chili plante blomster
Jacob Jensen (jacopeno)
Indlg: 39

Skanderborg
27/06-2013 22:39
Hej hidsigprop.

Tag lige at klappe hesten.

Tror ikke at man kan sige at Anja ikke er villig til at hjlpe.

Men mange gange er det jo ikke kun et par ord det drejer sig om og hvorfor s skrive det igen. Der var oven i kbet indsat et link.

Nemmere bliver det da ikke.

venlig hilsen Jacob

--

Svar Send privat besked
chili plante blomster
Preben Hoffmann (Hoffer)

Albetslund
27/06-2013 23:08
s synes jeg at du skal prve at trykke p dette link, der frer bare tilbage til denne gruppe under dyrkning og her er flere hundrede indlg, og jeg er overhovedet ikke hidsig, det var blot en konstatering. s mske du selv skulle klappe hesten. jeg stillede et ? som ikke ville besvares i mine jne men sdan ser vi o forskelligt p tingene. var de bare linket en et bestemt emne s kunne jeg forst det , men at linke kun til denne gruppe kan jeg ikke forst. vi m bare vre enige om at vre uenige.

hoffer

Svar Send privat besked
chili plante blomster
Martin Nielsen (sismo.007)
Indlg: 89

28/06-2013 22:59
En af glderne ved chili dyrkning er at undersge lidt om planterne og lse om andres erfaringer, do's and dont's etc.

Dette kan gres ved at flge Anja's link, man kunne mske lrer noget ud over at f besvaret sine sprgsml :)

vh. Martin

god lsning.....ellers prv google

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 3788, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: Orlandoaffon
Antal Emner: 2206
Antal indlg: 18218 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 2)