Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Barbara Flindt (DorkMatter)
Indlg: 3

Aalborg st
06/07-2013 16:30
Ja, som titlen antyder er min chili i lbet af de sidste par dage blevet angrebet af et eller andet! Bladene fr brune, noprede pletter, kanterne visner, alle mine sm blomsterknopper er ved at d, og den ene blomst der var sprunget ud er visnet. Det ser trist ud, for at sige det mildt. Kan I hjlpe? Jeg er i tvivl om, om den er overvandet, har fet for meget gdning eller om der er tale om en form for svampeinfektion. Den str indendrs, s skadedyr er selvflgelig en mulighed, men ikke en jeg tror s meget p.

Her er billeder:
center

center
--

Svar Send privat besked
Søren Lillelund Jørgensen (sjlillelund)
Indlg: 9

07/07-2013 12:33
Prv at vende den p hovedet og list potten af den for at se rdderne, hvis de er hvide er de umiddelbart ok, men hvis de er brune har de muligvis stet og soppet i for meget vand.
--
Søren Lillelund Jørgensen

Svar Send privat besked
Barbara Flindt (DorkMatter)
Indlg: 3

Aalborg st
07/07-2013 14:47
Hej Sren
Tak for svaret! Umiddelbart ser rdderne fine ud, men jorden var ret vd, s jeg lavede en 50/50 blanding af vd og tr pottemuld som den str i nu, s m vi se om det var en overvanding der var synderen. Blomsterknopperne kan jeg vist godt vinke farvel til, men man kan da hbe at planten kommer sig.
--

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 6512, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: dinaiv69
Antal Emner: 2226
Antal indlg: 18254 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 3)