Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Thomas Duus (ThomasNurmiDuus)
Indlg: 2

24/09-2013 17:16
Hej.
Jeg er ny her inde og ret ny til chili dyrkning og kunne godt bruge noget hjlp, kbte en bhut jolokia her til sommers og alt gik fint, den fik masser af blade, blomster og skd i vejret, fik den plantet om til en stre potte da tiden var inde og det gik stadig godt, men her for nogen tid siden, begynde den at smide sin blomster, tnkte det gr den jo nok med nogen men den forsatte med at smide dem og den gr det stadig ligemeget hvad jeg gr, prve at give den vand og da det ikke virkede tnkte jeg den nok havde fet for meget, s venten med at give vand og se, men intet virkede og nu er den begynd at smide bladene og f gule grnne blade men p samme tid bliver den ved med at skyde op og f blomster og den har endda fet 3 chilifrugter, hvilken igen ikke er meget. Opdaget s her til morges af den ogs er begynd at f sm sorte prikker p bladene, Er virklig forvirret hvad det kan vre der sker med den, da jeg vil fortrkke at den ikke dr p mig.
Hber nogen kan hjlpe.

right

right

right

right
--
Thomas Nurmi Duus

Svar Send privat besked
Sren Jakobsen (Rogoshin)
Indlg: 1

Brabrand
09/10-2013 13:31
Hvis blomsterne ikke bestves, s falder de af. S det kan vre noget af grunden. Planten skal ogs iflge min erfaring have rigeligt med sol. Hvor har du stillet planten. Det ville ogs vre godt hvis du kunne beskrive undersiden af bladene.
--

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 6512, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: dinaiv69
Antal Emner: 2226
Antal indlg: 18254 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 3)