Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Hvor stor potte??
Jonnie Madsen (Jonnie)
Indlg: 9

Kbenhavn
18/11-2013 16:02
Hej igen.
S m jeg lige lege sprge-jrgen igen.
Jeg har sat mine spirer over i nogle meget sm potter 5cm diameter. Og dem er de ved at gro ud af, s hvilken strrelse skal man g op til nste gang, og hvilken strrelse skal de ende i ? - de str i vindueskarmen. jeg havde regnet med at g op til 1L potter, og slutte med 2-3 liters potter, kan det g?

Svar Send privat besked
Hvor stor potte??
Martin Volsgaard (Volsgaard)
Indlg: 4

Nstved
18/11-2013 19:17
Jonnie skrev:Hej igen.
S m jeg lige lege sprge-jrgen igen.
Jeg har sat mine spirer over i nogle meget sm potter 5cm diameter. Og dem er de ved at gro ud af, s hvilken strrelse skal man g op til nste gang, og hvilken strrelse skal de ende i ? - de str i vindueskarmen. jeg havde regnet med at g op til 1L potter, og slutte med 2-3 liters potter, kan det g?

--
Hej Jonnie

Det synes jeg lyder meget fornuftigt. 1 liters Potter er en god mellemlanding. Jeg ville personligt give planterne mindst 3 liter jord. Det giver de flotteste planter. Husk at give dem lidt gdning.

Plantekasse.dk
Martin

Svar Send privat besked
Hvor stor potte??
Jonnie Madsen (Jonnie)
Indlg: 9

Kbenhavn
18/11-2013 19:59
Mange tak. Det vil jeg g efter.

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 3779, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: EdwardSlove
Antal Emner: 2206
Antal indlg: 18218 (i dag: 0, denne uge: 1, denne mned: 2)