Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
drivhus eller vindueskarm
Anette Bruun (chilihelle)
Indlg: 83

Sjlland
20/04-2014 16:53

--
Jeg skal vk fra mine chili en uge fra den 28. april. Jeg er i tvivl om de skal st i uopvarmet drivhus eller vindueskarmen inde i huset. De bliver vandet, men ikke flyttet frem og tilbage, som jeg selv gr nu.
Har set i en trd fra 2011, at de modige satte dem i drivhus omkring denne dato

Svar Send privat besked
Anja Egeriis (LED-dyrker)
Indlg: 2683

Slagelse
20/04-2014 22:05

Jeg ville nok vlge vindueskarmen - s risikerer du ikke, at en enkelt kold nat for dem til at skrue ned for vksten...

Du kan selvflgelig ogs bare stte dem ud - jeg kender et sted, hvor du kan kbe nye planter :)

Svar Send privat besked
Anette Bruun (chilihelle)
Indlg: 83

Sjlland
22/04-2014 13:58
LED-dyrker skrev:
Jeg ville nok vlge vindueskarmen - s risikerer du ikke, at en enkelt kold nat for dem til at skrue ned for vksten...

Du kan selvflgelig ogs bare stte dem ud - jeg kender et sted, hvor du kan kbe nye planter :)

--
Dejligt med en ven i nden :-)

Svar Send privat besked

Slagelse
22/04-2014 22:15

--
Altid til tjeneste :) Men temperaturerne er da p vej i den rigtige retning!

Svar Send privat besked
Michael Scharstein (MichaelScharstein)
Indlg: 1

01/06-2014 08:42
Hvornr er det for koldt eller varmt nok, til at det ikke skader planterne/vksten? Jeg tnker p hvor mange grader skal det min vre?

Jeg er i gang med min frste chilier nogen sinde og i min frste spirring gik det super for mine jalapenos og de skal til at plantes lidt om ogs ville jeg plante dem direkte ud i vores "drivhus"

Nste portion er ved at vre klar til at f en strre potte og de vil flge efter senere:-)

P forhnd mange tak
--
Michael Scharstein

Svar Send privat besked

Slagelse
01/06-2014 14:11

--
Det er fint at plante dem i drivhus nu - og om et par uger ogs p friland. Faktisk ville de nok godt kunne klare friland i potter nu i en lun krog med l :) Dog er jorden ikke varm nok endnu til at plante dem helt ud...

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 4080, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: MashaAtoma
Antal Emner: 2214
Antal indlg: 18228 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 0)