Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Problemer med "Sweet Banana"
Rasmus H (Rasmusen)
Indlg: 9

03/05-2014 15:59

--
Hej chilifolk!

I dag var jeg en tur i det lokale plantecenter og kbte en "Sweet Banana". Da jeg kom hjem plantede jeg den over i en 15L potte, vandede den (tilsat Hornum Chiligdning) og satte den i drivhuset. 20 min efter kommer jeg tilbage til drivhuset og nu hnger den med slappe blade. Hvad har jeg gjort galt?

Hilsen Rasmus :)centerright

Svar Send privat besked
martin larsen (mlarsen)
Indlg: 47

Led dyrker/hydroponic dyrker
03/05-2014 17:27

-- Det har sikker stet i solen og for varmt og sikkert trstig og uden udluftning
Led dyrker/hydroponic dyrker

Svar Send privat besked
Asbjrn . (Asbjrn)
Indlg: 19

Nordjylland
03/05-2014 17:29
Hej Rasmus

Nr man planter om er det meget almindeligt at man kommer til at knkke/delgge nogle rdder og derved begrnse vandoptagelsen, s det er en god ide at give den skygge eller delvis sol de frste par dage, indtil den har sat nye rdder.

Men jeg vil ogs frarde gdning ved omplantning da den jord du har plantet over i, skulle vre nringsrig nok i sig selv, s vent et par uger, hvis ellers ikke det er S og prikle jord du har brugt.

mvh Asbjrn
--

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 3891, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: kovaliev.P-1967
Antal Emner: 2209
Antal indlg: 18222 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 3)