Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Overvintring. Hvad er mest optimalt?
Isaac Rajman (isaac)
Indlg: 67

Kbh
20/09-2014 12:17

Jeg har en 30-35 chilier der snart skal til at overvintre ude p min altan. Alle bladene visner om et par uger ikke? Eller skal de ogs beskres og fjernes fra planterne? Er der nogen mder at beskre den p som er mest optimalt, ift nr de forhbentligt skal vokse ud igen til forret? Jeg har fr ladet mine jalapenos bare st uden at gre noget ved dem, og efter et par mneder begyndte sm skud at komme. Jeg er allerede i gang med at plante fr, og frene har allerede fet en masse sm blade til nste sson. Men vil gerne beholde de mange jeg har pt.

Svar Send privat besked
Isaac Rajman (isaac)

Kbh
20/09-2014 20:54
Bumper lige.

Svar Send privat besked
Anja Egeriis (LED-dyrker)
Indlg: 2683

Slagelse
22/09-2014 12:05

--
Det er en kategori her p siden, der kun handler om overvintring - har du lst i den?

Svar Send privat besked
Isaac Rajman (isaac)

Kbh
23/09-2014 04:52

Jeg fandt al det info jeg skulle bruge hos vivis chiliside. Men okay der er benbart ogs en kategori der omhandler overvintring herinde. Jeg gr bare det Vivi anbefaler, nemlig lader dem st som de er, og satser p at de klarer det vintren over, ude p altanen der er lukket nsten helt til, der er dog lidt huller imellem skyde-vinduerne. De er stoppet nogenlunde med at give frugter nu, og stopper nok ogs med at vokse de frugter der allerede er vokset ud. Vi fr se.
Hber snart ssonen starter igen, der er intet sjovere end at se chilier vokse.

Svar Send privat besked
Anja Egeriis (LED-dyrker)
Indlg: 2683

Slagelse
23/09-2014 23:31

--
Du skal bare huske, at de ikke kan tle frost overhovedet :)

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 4083, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: Thomasdiepe
Antal Emner: 2214
Antal indlg: 18228 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 0)