Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Kan ikke hitte ud af det!!!??
Kristian Kjelgaard (Gjaand)
Indlg: 1

Viborg
20/09-2014 21:46
Kre chili fans.

Jeg har simpelthen brug for noget konkret hjlp! Jeg har de sidste 3 r dyrket forskellige former for chili, uden brug af LED lys - kun lyset fra foroven og varmen i egne hnder;-) De planter jeg har dyrket har vret af forskellig slags, og det er get rigtig godt, men et relativt hjt udbytte af frugter.
Jeg har nu kb tre forskellige fr fra den "hjeste" hylde, og vil gerne have dem til at blive til noget, ved hjlp af LED lys. Sprgsmlet er s, hvad skal jeg kbe? En sige en slags, en anden noget andet, og en tredje siger kb begge to:-/
Jeg ved godt det lyder som om jeg springer over der hvor grdet er lavest, men jeg har bruge for at siger: du skal bruge det, det og det. I poserne er der mellem 5 og 8 fr, og jeg satser p at s min. 15 fr p et bord der er 50 x 150 cm.
Hber en eller flere har mod p at hjlpe:)

Med venlig hilsen og tak for hjlpen

Gjaand
--

Svar Send privat besked
Kasper Kleinert (Bonchi)
Indlg: 11

Kbenhavn S
29/09-2014 23:40
De ser meget sm ud. Man kan faktisk nsten ikke se dem p billedet. Derfor vil jeg mene at det er spindemider.

Se dette link: dyrkchili - spindemider beskrivelse

Der beskrives ogs observation af gule pletter p blade og senere dd og visnen.

De skal bekmpes med rovmider, hvilket er effektivt og kologisk. Det er sdan set biologisk bekmpelse.

Se dette link: Kb af rovmider
--

Svar Send privat besked
Kasper Kleinert (Bonchi)
Indlg: 11

Kbenhavn S
29/09-2014 23:44
Ups. Det var ikke denne trd, det skulle have stet i.
--

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 3878, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: IanjGrimE
Antal Emner: 2209
Antal indlg: 18222 (i dag: 0, denne uge: 3, denne mned: 3)