Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
scotch bonnet jamaican red
Mark Kleis (Markk)
Indlg: 1

Aalborg
28/02-2015 18:06
Hej alle

Jeg er ret ny i chilidyrkning-universet. Jeg har dyrket tabasco og nogle af tilsvarende styrke. I denne omgang har jeg kastet mig over scotch bonnet. Hvad har i af erfaring med denne? Noget jeg skal have srligt fokus p?

P forhnd, mange tak.

Vh
Mark.:-)
--

Svar Send privat besked
Anton Lisitsyn bidstrup (Anton L.B.)
Indlg: 58

Kbh, sterbro
01/03-2015 13:32
Hej Mark

Er ogs selv helt ny i det her univers s jeg har ikke rigtigt noget erfaring med det men jeg har lidt Scotch bonnet orange og nogle Scotch bonnet Chocolate fr som du godt kan f lidt af. (Har fet dem fra en anden chili-dyrker (Tim Mller) som du vel ogs kan sprge)

Mvh Anton L. B.

Svar Send privat besked
mark kleis (mark2067)
Indlg: 2

aalborg
09/03-2015 10:10
Anton L.B. skrev:Hej Mark

Er ogs selv helt ny i det her univers s jeg har ikke rigtigt noget erfaring med det men jeg har lidt Scotch bonnet orange og nogle Scotch bonnet Chocolate fr som du godt kan f lidt af. (Har fet dem fra en anden chili-dyrker (Tim Mller) som du vel ogs kan sprge)

Mvh Anton L. B.

--
Hej Anton

Jeg er ved at anskaffe mig nogle lidt mildere sorter ogs. Regner med 2-3 arter, s holder mig indtil videre til jamaican red, men ellers tak for tilbuddet :D

Vh
Mark

Svar Send privat besked
Anton Lisitsyn bidstrup (Anton L.B.)
Indlg: 58

Kbh, sterbro
09/03-2015 11:49
Ok😃😃

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 3999, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: Isobelher
Antal Emner: 2214
Antal indlg: 18228 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 5)