Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Brian Hub (Gawc)
Indlg: 17

Kbenhavn SV
18/03-2009 20:26
... har jeg regnet med bare plante dem i planteskole potter, men dette kan give et vre griseri nede under, kan selvflgelig kbe nogle gamle tallerkner og s.. men har nogen af jer nogen ider til andre lsnigner ? s jord og vand ikke vlter ud af hullet i bunden ?

Jeg har dem bare i lejligheden, og der kommer til at st mange ved siden af hinanden.

--
Brian

Svar Send privat besked
Klaus Jensen (Klaus Jensen)
Indlg: 72

Aalborg S
18/03-2009 20:36
Jeg har brugt de der bakker, som man kber hakket kd eller kylling i. Dem som er af plastic skal bare lige gres rene, og s kan de rumme 2 eller 3 potter.
Damen i huset er dog ikke videre begejstret for vores vindueskarm, men det er heldigvis ikke noget hun skal bestemme:-)
--
Klaus
Aalborg S

Svar Send privat besked
erling 1000 (erling1000)
Indlg: 111

Andeby
22/03-2009 22:56
Har selv fundet nogle "gamle" zink-bakker (kbt til bordpynt ved vort bryllup - fs nok i de der indretningsbutikker med masser af middelhavs-brugskunst) med lav kant, trhndtag og "fransk" motiv - ser da ganske godt ud og de kan tle det... det sjove er s at jeg sr mine chilier i bunden af mlkekartoner (passer meget drligt til, men hvad...?) med hul i bunden og planter dem ud i drivhuset en mned senere - virker fint og den mned kan de godt st i bryggerset. Der kan st 8 mlkekartoner i en bakke... god jagt :)

mvh. Erling

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 6512, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: dinaiv69
Antal Emner: 2226
Antal indlg: 18254 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 3)