Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Spirevillighed
Heidi Gry Nielsen (Heidi Gry )
Indlg: 6

Holbk
04/05-2015 17:03
Hej chilifans

Er der nogen af jer, der har erfaring med, hvilken en af Habanero Orange og Anaheim, der er nemmest at f til at spire?

Mvh
Heidi
--

Svar Send privat besked
Spirevillighed
Anton Lisitsyn bidstrup (Anton L.B.)
Indlg: 58

Kbh, sterbro
04/05-2015 18:25
C. Chinesere er dem som er mindst spirevillige (det er Habanero orange) og nu ved jeg ikke helt hvad Anaheim er for en slags men ville nok skyde p at Anaheim var mest spirevillig.
Du kan vel bare prve at plante begge to og se... Det kan jo vre forskelligt fra fr til fr.
--
Mvh Anton L. B. (Chilidyrker p frste r)

Svar Send privat besked
Spirevillighed
Heidi Gry Nielsen (Heidi Gry )
Indlg: 6

Holbk
05/05-2015 13:14
Tak for svar, Anton.

Mit sprgsml skyldes, at jeg ikke fik sat navn p et par af minemine spirepotter med netop de to. Jeg satte fem fr i hver potte, og i den ene spirede alle fem med lynets hast, mens der flere dage efter kun spirede et enkelt i den anden. S jeg tnkte, at jeg mske kunne finde ud af, hvad der er den ene og den anden p denne mde. Den enlige langsomme, vil jeg s formode er Habanero. :)

Mvh
Heidi
--

Svar Send privat besked
Spirevillighed
Anton Lisitsyn bidstrup (Anton L.B.)
Indlg: 58

Kbh, sterbro
05/05-2015 14:17
Aaarh, s forstr jeg. S er det med stor sandsynlighed Anaheim der er vokset s meget.
--
Mvh Anton L. B. (Chilidyrker p frste r)

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 3787, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: Tarikdes
Antal Emner: 2206
Antal indlg: 18218 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 2)