Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Er min chilli syg?
Nikolaj Damgaard (NikolajDamgaard)
Indlg: 1

28/08-2015 11:03
Hej, jeg er nybegynder indenfor chilidyrkning, men har haft fin succes med mine planter i r.
Den strste er plantet ud i en krukke med 25 og har derfor vokset utrolig godt i og giver masser af frugter. Nu er mit problem s bare at den pludselig er begyndt at f nogle underlige visne pletter p sine blade og jeg frygter lidt at jeg har gr noget forkert.(se billeder). De frste blade der er ramt er i bunden af planten, men det ser ud til at bevge sig lngere og lngere opad. Der er intet p de nye skud.

Der er to ting som jeg selv tnker, der kan vre rsagen.
1. Planten har vret udsat for at blive meget udtrret to gange indenfor de seneste to mneder.
2. Jeg begyndte for to uger siden at give planten en smule blomstergdning. (NPK 3-1-4).

Jeg ved desvrre ikke helt prcist hvornr bladene er begyndt at ndre sig, men der er nok sket i lbet af denne mned.

Jeg hber nogen kan fortlle mig hvad jeg gr galt! Tak :)

right

right

Nikolaj Damgaard

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 3787, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: Tarikdes
Antal Emner: 2206
Antal indlg: 18218 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 2)