Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Blomster/ansats til frugt bliver gule og falder af?
Anna L.T. (Anna)
Indlg: 1

07/07-2017 14:46
Hej

Jeg har et lille udvalg af chili i min udestue og tre af dem er ved at drive mig til vanvid- det drejer sig om en Anaheim, en Jamaican Bell Kondo og en Penis chili. Med alle tre glder at de har flot vkst, ser sunde og frodige ud, vokser godt og stter et hav af blomster- men s snart blomsterne er p deres hjeste eller der lige akkurat er begyndt at vre ansats til frugt, bliver stilken gul og de falder af. Enkelte bliver ogs gule og falder af mens de er i knop.
Mine andre chili, fx min Jalapeo, Baby Red og min Hot Carrot, smider stort set ingen blomster/frugt og jeg har allerede hstet dem flere gange. De str i samme udestue, har samme jord, er i store potter (20 L). Der er ca 18 grader om natten og 22-28 om dagen. Jeg passer p med ikke at overgde og overvande, jeg ryster dem lidt s de bestves, der er stort set ingen bladlus (faktisk har min jalapeo vret den der har haft flest bladlus og det er s ogs den der har givet flest frugter og stadig giver en masse).

Nogle ideer?

Mvh
--
Mvh, Anna

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 4047, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: DaryaNaKo
Antal Emner: 2214
Antal indlg: 18228 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 0)