Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Chilifokus
Klaus Jensen (Klaus Jensen)
Indlg: 72

Aalborg S
28/07-2009 15:01
Vil lige hre om nogle af alle jer chilidyrkere har erfaringer med at bruge chilifokus, i stedet for almindelig gdning. Jeg kan lse mig frem til at det er et vidundermiddel til chili og peberplanter. Passer det???
--
Klaus
Aalborg S

Svar Send privat besked
Chilifokus
Klaus Jensen (Klaus Jensen)
Indlg: 72

Aalborg S
29/07-2009 17:33
Ingen der kender chilifokus??
--
Klaus
Aalborg S

Svar Send privat besked
Chilifokus
Sren Nielsen (Frustrator)
Indlg: 127

Sdr. Omme
29/07-2009 20:08
Nh, siger mig ikke noget... jeg har brugt almindeligt postevand og Substral hele vejen igennem i mit drivhus, og det har indtil videre givet et fantastisk afkast og nogle flotte planter.

--
<<-- FRUSTRATOR -->>

Svar Send privat besked
Chilifokus
Pepper Rocini (Pepperocini)
Indlg: 2

sydst
30/07-2009 00:15

--
Hej Klaus, kan drligt fortlle om det er et skaldt vidundermiddel, hvilket dog ogs er et voldsomt prdikat, for noget der blot udgir sig for at vre en god gdning til chili.

Det er mit frste r med chilidyrkning, og alt gr vel, men umuligt at sige hvilken effekt chilifocus har, men som salgstalen nedenunder fortller, er det nok ikke helt ueffent.

Chilli og peber har helt specielle krav til gdning hvis man vil have det strste udbytte. De kan sagtens trives med all-round gdning, men det allebedste resultat opns med en specielt tilpasset gdning.

Chillifocus er designet til kommerciel produktion af chilli og peber, og har vret p markedet i over 20 r. Den originale opskrift er baseret p forskning i laboratorier, men er over rene udviklet baseret p erfaringer af chillidyrkere verden over.

Chillifokus er lavet af de reneste og bedst oplselige mineraler og salte, og er forbedret med en komplex sammenstning af plantesyrer.

Det er nje afstemt efter chilli og peberplanters specifikke behov

Det er ugiftigt, og er ikke miljfarligt Chillifocus er det ideelle "fodringsprogram" for at opn de kraftigste planter og mere saftige, smagfulde og farverige frugter. Flg nje blandingsforholdene bag p flasken. Planterne kan "fodres" lige fra spirestadiet og fremad. Det anbefales at tilstte chillifocus p ugebasis, men frekvensen kan sttes op efter behov. Det er bedre at ge frekvensen frem for mngden, da planterne kan blive mttet/overgdet. S lnge bladene er saftspndte og mrkegrnne er planterne tilfredse, bliver de lysegrnne skal frekvensen ges.[/I]

Svar Send privat besked
Chilifokus
Erik Nielsen (Aceman)
Indlg: 37

Tofthj
30/07-2009 14:49
Hvis effekten af gdning mles i planternes farve, strrelse og antallet af frugter, s har jeg opnet super resultater med substral drivhusgdning i mine chiliplanter...
--

Svar Send privat besked
Chilifokus
Kim Schulz (Chilifan)
Indlg: 612

Aalborg S
03/08-2009 11:32
Jeg har testet Chilifocus i sin tid og det virkede smnd rigtigt fint. Mine test viste dog at jeg fik lige s gode resultater ved at bruge almindelig drivhus gdning (den til frugt/grnsags planter - IKKE den til blomster) og da denne koster langt mindre, ja s er det alts hvad jeg bruger i dag.
--
Kim Schulz
www.chilifan.dk

Svar Send privat besked
Chilifokus
Zainab Ossum (Zainab)
Indlg: 18

Kbenhavn
03/08-2009 22:10
Jeg synes ikke der er den store forskel p de forskellige slags gdning, har brugt chili focus i r, men har ikke set nogen imponerende effekt, men kan jo vre det kommer...senere

--
Zainab

Svar Send privat besked
Chilifokus
alexander kanto (kanto)
Indlg: 7

kbenhavn n
20/04-2010 09:42
Chilifocus kan bruges fra spirestadiet, skriver fabrikanten. Men hvad er det mon lige der gr at dt kan lade sig gre? Hvornr kan jeg begynde at gde mine chilier? De har netop fet deres to frste blade udover kiimpladene...

--
"Det er s strkt!"

Svar Send privat besked
Chilifokus
Kim Schulz (Chilifan)
Indlg: 612

Aalborg S
21/04-2010 10:31
Jeg ville vente lidt endnu da den jord vi bruger i danmark har ganske meget nring i (ja den kologiske priklejord er endda nsten FOR nrringsfuld).
--
Kim Schulz
www.chilifan.dk

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 4862, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: Jacobded
Antal Emner: 2220
Antal indlg: 18245 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 0)