Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Rasmus Fynbo (rasmusfynbo)
Indlg: 15

Kbenhavn
19/08-2009 01:05
Hej
Vi bor i lejlighed med store sydvendte vinduer, hvor der er der er temmelig meget sol ret rundt. Jeg er i gang med frste forsg p at dyrke chili og jeg spekulerer lidt p, om det vil vre muligt at dyrke det udenfor ssonen.. alts, nr der nu er s meget sol, er der s noget der hindrer, at jeg f.eks stter fr til en ny omgang nu og hster til vinter?
Er der nogen der har erfaring med det?
Og hvordan kan jeg forvente, at de planter der blomstrer nu har det til vinter?

mvh Rasmus
--

Svar Send privat besked
Cenk Olesen (hellforce)
Indlg: 25

20/10-2009 21:30
Jeg tror de bare giver mindre frugt pga for lidt sol og det kan vre nogle ikke gr i blosmt men jeg ved det ikke.

Svar Send privat besked
Kim Schulz (Chilifan)
Indlg: 612

Aalborg S
20/10-2009 21:34
I teorien kan du godt stte planterne nu, men da de helst skal have 12+ timer med lys, s bliver du ndt til at bruge kunstigt lys en del af dagen. Desuden s har du problemet med at der ikke er nogen insekter til at bestve dine blomster, s du m selv i gang med en vatpind hvis du vil have frugter ud af blomsterne.
Varme er ogs en vigtig faktor, men da der ofte er radiatorer ved vinduer, s er det som regel ikke s stort et problem endda.
--
Kim Schulz
www.chilifan.dk

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 6512, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: dinaiv69
Antal Emner: 2226
Antal indlg: 18254 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 3)