Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Apache- hvorfor falder bladene af?
Ejvind Rosenberg (Ejvind )
Indlg: 1

Espergrde
14/10-2009 15:26

-- Jeg har to Apache, som nrmest sprjter chili ud. Den ene tabte sent i forret, da jeg satte dem udenfor, alle bladene, s jeg var lige ved at kassere den, men i juli/august begyndte der igen at komme en masse nye blade, og nu har den de frste 20-30 chilier klar til hst. Den anden har vret utrolig produktiv og har pt. 60-70 modne chilier, jeg plukker af hyppigt. Nu har jeg flyttet den indenfor og den smider lige s stille alle bladene. Den anden er ogs flyttet indenfor men taber bladene. Har nogen en ide til hvad der er galt??

Svar Send privat besked
Klaus Jensen (Klaus Jensen)
Indlg: 72

Aalborg S
14/10-2009 16:10
Jeg tror det er helt normalt at den taber blade, da den jo blir flyttet ind i varm tr luft. Det skal du ikke vre bange for.
--
Klaus
Aalborg S

Svar Send privat besked
Kristian Vejmand (nygaard)
Indlg: 92

Fyn
14/10-2009 19:26
Jeg tror ogs det er ganske normalt. alle mine i klderen smider lidt blade, ogs apachen.

Sidste r overvinterde jeg ogs nogle planter med samme resultat. De ser lidt ynkelige ud men s snart man nrmer sig tidspunktet at de skal ud s skyder de fint igen.

Skal lige hilse og sige at overvintrings projektet i klderen lader til at fungere fint men timet lys mv :D, de 15 chiliplanter str fint grnne, men mangler som sagt lidt blade her og der ;^)

Mvh Kristian

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 4794, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: AnthonyCiz
Antal Emner: 2220
Antal indlg: 18245 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 1)