Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Frost
Sren Nielsen (Frustrator)
Indlg: 127

Sdr. Omme
18/10-2009 14:04
Tjah, det ser s ud til at dette rs hst er ovre for mit vedkommende. Efter flere ntter med nattefrost helt ned til -5 grader her i det midtjyske, er langt de fleste af mine planter bukket under.

Men hey... det blev da stadig en flot hst, og jeg glder mig allerede til nste r :o)

--
<<-- FRUSTRATOR -->>

Svar Send privat besked
Frost
Kim Larsen (Pharao)
Indlg: 159

Vorbasse
18/10-2009 18:13
Du har haft en meget fin hst i r Niels :) og da vi bor rimeligt tt p hinanden har jeg oplevet samme frost, havde s heldigvis plads i vinduerne til de f planter jeg har, s de overlever mske til nste sson med chili.

Til nste sson hber jeg p jeg fr de chili jeg skal bruge, for har lige kbt e 8kvm drivhus, som er dedikeret til chile (kone og sn fr det andet :) ).

MEN lidt fif kan man jo altid bruge Niels, s hvis jeg en dag m kigge op, for at se din mde at arrangere tingene til den "lille" hst du har fet i r, ville det jo vre en smule super, da konen er begyndt at bruge chili i hendes madlavning, da frugterne jo er rimeligt friske, selv nr de har vret en tur i fyseren.
--

Svar Send privat besked
Frost
Kim Schulz (Chilifan)
Indlg: 612

Aalborg S
18/10-2009 19:40
Mine planter som jeg mener kan give lidt frugter endnu har jeg pottet om og stillet ind i stuen. Der ser de ud til at trives ok (konen mener dog at de sviner en del og ikke er specielt knt :-)
--
Kim Schulz
www.chilifan.dk

Svar Send privat besked
Frost
Sren Nielsen (Frustrator)
Indlg: 127

Sdr. Omme
18/10-2009 20:18
Kim, det finder vi da bare ud af en gang, men skal nu indrmme, at jeg i r har levet med organiseret kaos i drivhuset - jeg havde simpelthen undervurderet planternes vkst, og det resulterede i, at der pludselig blev meget trant i drivhuset og det krvede lidt snilde at komme helt ned bagved for at vande.

Men vi finder ud af noget - stay in touch.

Og n ja... s hedder jeg Sren, ikke Niels ;o)

--
<<-- FRUSTRATOR -->>

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 4794, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: AnthonyCiz
Antal Emner: 2220
Antal indlg: 18245 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 1)