Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Biobizz... Nogle erfaringer?
Mads Schmidt (Mads)
Indlg: 338

Viiala, Finland
05/04-2010 08:57
Hejsa.
Omkring samme tid sidste r var jeg af den overbevisning, at gdning ikke var ndvendigt... Planten skulle nok f sin nring fra jorden... Men det resulterede bare i nogle middelmdige resultater. S i r skal det vre anderledes!

Efter at have snuset lidt rundt, har jeg fundet ud af at det produkt, som alle taler om, er Biobizz! Det er hollandsk og kologisk, s det lyder til at vre helt rigtigt til mig.

Men de har en rkke produkter til forskellige faser i vksten. Jeg har ikke lyst til at eksperientere mig frem og potentielt delgge mine planter.

Nogen, der har erfaringer med disse produkter, de gerne vil dele her?

P forhnd tak!

--

Svar Send privat besked
Ole Christensen (OleTC)
Indlg: 163

Vanlse
05/04-2010 22:26
Jeg brugte substral og min fryser bugner af chili endnu.
--
Ole TC

Svar Send privat besked
Ole Christensen (OleTC)
Indlg: 163

Vanlse
05/04-2010 22:27
Skal mske tilfje at jeg brugte det i oplsning, men at jorden i potterne var topkvalitet.
--
Ole TC

Svar Send privat besked
Mads Schmidt (Mads)
Indlg: 338

Viiala, Finland
06/04-2010 20:03
Jeg bruger almindeligt blomstermuld, s jeg vil prve mig frem med gdningen dette r.
Og s str der ivrigt ogs et fyrretr og skygger for drivhuset. Det bliver naturligvis ogs fldet ;-)
--

Svar Send privat besked
Anders Hansen (Anders Hansen)
Indlg: 3

Svendborg
06/04-2010 23:27
Med hensyn til gdning s kan man se p planten om den har fet for meget eller ej. Ved overgdning begynder bladene at blive mrkere og ved for lidt gdning bliver bladene meget lyse helt over i det gule indimellem. S kan man justere lidt ind efter det.
--

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 4794, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: AnthonyCiz
Antal Emner: 2220
Antal indlg: 18245 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 1)