Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Jrgen Harreby (Harreby)
Indlg: 137

Hedehusene
23/04-2010 08:51

Jeg bruger sdan nogle trvebriketter til at s mine fr i. De er cm tykke og p strrelse med en femmer nr man kber dem. Stiller man dem i en bakke med vand vokser de p 5 min til 4-5 cm i hjden. I gr da jeg skulle s nogle nye sorter, opdagede jeg s at de passede perfekt ned i en bakke fra mini-fldeboller. S var der fuldstndig styr p dem. Med lget lukket er der tale om et fint lille drivhus til spiring. Dog m man flytte dem nr frst de er spiret, da der kun er 1 cm luft over, eller man kan klippe lget af og stikke dem i en frysepose. Bakken gr det ogs let at undervande, da bakkens udformning srger for at vandet bliver fordelt til alle rum. Mske skulle man nste r prve med alm. Strrelse fldeboller, eller mske g hele vejen og tage de der hje spidse-fldeboller.

Uanset hvad, s er det bde et billigt og velsmagende alternativ til dem man kber i havecentret. I vrigt er det vel kun en fordel, hvis man skal guffe sig igennem nogle pakker for at finde den rigtige :D

Svar Send privat besked
Anja Egeriis (LED-dyrker)
Indlg: 2683

Slagelse
23/04-2010 16:58

--
Lyder som en rigtig god id, og du har ret - den bliver ikke drligere af, at man skal fylde sig med fldeboller for at finde den rigtige model....

Svar Send privat besked
Erling Rohard (Erling)
Indlg: 53

Snderjylland
25/04-2010 10:52
Godt set :)
--
Mvh. Erling

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 6512, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: dinaiv69
Antal Emner: 2226
Antal indlg: 18254 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 3)