Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Bladlus - hvor stort er problemet?
Rasmus Brnsgaard (Rallen)
Indlg: 181

Herning
18/08-2010 08:55
Hej.

Som chili'debutant der kom alt for sent ud i r nsker jeg at dyrke videre indendrs i lbet af vinteren under brug af LED-lamper til at srge for at planterne fr nok lys.

Efter jeg er begyndt at lse om bladlus p chiliplanter er min ambitioner dog blevet meget mindre. Da jeg stadig er hjemmeboende skal planterne bo i en vindueskarm p mit vrelse, og jeg har dermed ingen mulighed for at stte nyttedyr ud.

Br jeg droppe mit projekt af frygt for bladlus? Eller kan det lade sig gre at holde bladlusene nede ved brug af nogen former for gift?

Svar Send privat besked
Bladlus - hvor stort er problemet?
Emil Andersen (fnuuky)
Indlg: 38

Tnder
18/08-2010 12:23
Jeg er lige begyndt at dyrke under LED i et grow skab.. Jeg har utrolig stort problem med hvide fluer / mellus, men dem fik jeg faktisk allerede i vindueskarmen. Jeg ville gre et forsg hvis jeg var dig, det ser ud til at det har hjulpet ved at jeg stter mine planter udenfor om dagen i det drlige vejr vi har lige nu.

bladingen med sprit - sbe og vand i en forstver virker ikke p mine skadedyr :(

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 4794, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: AnthonyCiz
Antal Emner: 2220
Antal indlg: 18245 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 1)