Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Hot Banana
Kent Momberg (Momse)
Indlg: 6

Bagsvrd
20/08-2010 17:53
Hej
Jeg er ny her i forummet, men har dog fulgt lidt med i et stykke tid. Jeg har bl.a. nogle Hot Banana i drivhus plantet direkte i jorden der ikke rigtig vil blive modne, de har fine store og lysegrnne frugter og det har de haft i over en mned nu, de smider ogs nogle af frugterne som om de var modne (stilken visner) Det undrer mig at de ikke begynder at blive orange. Er der nogen der kan fortlle mig hvad jeg gr forkert.
--

Svar Send privat besked
Hot Banana
Bo Johansen (Avalanche)
Indlg: 52

Randers
20/08-2010 23:44
Giver du dem gdning? Fr de nok lys sdan som de str?
--

Svar Send privat besked
Hot Banana
Kent Momberg (Momse)
Indlg: 6

Bagsvrd
21/08-2010 09:57

--
De fr helt sikkert lys nok (sol fra morgenstunden til sidst p eftermiddagen), og da vi plantede dem ud i jorden i maj mned kom vi ved et uheld til at blande for meget komj i jorden (1 sk fra planteskolen,50ltr til 3,5kvm) s vi har efterflgende vret lidt forsigtige med at eftergde, men det kan godt vre vi skal til at vre lidt flittigere med det. Det skal lige siges vi har ogs andre typer chili der for de flestes vedkommende ser ud til at klare sig fint, ligeledes har vi 2 tomatplanter der vlter frem med tomater i jeblikket.
Tak for svaret.

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 4782, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: Ruwpioth
Antal Emner: 2220
Antal indlg: 18245 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 3)