Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Nok lys?
Henrik Kjller (HenrikKjøller)
Indlg: 34

12/09-2010 21:01
Nu skriver vi efterhnden d. 12 september og lyset udenfor er svindende. Jeg overvejer en hvid LED til at supplere med(ved hjlp af en timer). Hvor krftig skal denne vre? Jeg har set en 4W LED (svarer til 30 Watt for en "normal" pre), der kan sidde i en nomal fatning. Har nogen erfaringer?
--
Henrik Kjller

Svar Send privat besked
Nok lys?
Rasmus Brnsgaard (Rallen)
Indlg: 181

Herning
12/09-2010 22:35
S skal du nok have fat i Anja som har skrevet denne artikel:
http://www.chilifan.dk/da/artikler/dyrkning/dyrkningmedledlamper/

Og som faktisk lige har lavet flleskb af LED-lamper. I flleskbet kbte vi denne: http://www.easygrowled.com/OnlineStore/tabid/61/ctl/ProductDetails/mid/390/ProductID/2/Default.aspx , s gr ud fra det er den der kan anbefales :)

Svar Send privat besked
Nok lys?
Anja Egeriis (LED-dyrker)
Indlg: 2683

Slagelse
12/09-2010 23:27

--
lige et tips til at lgge links ind her. I stedet for at kopiere linket direkte ind i teksten, kopieres det ind i den boks, der dukker op, nr man klikker p ikon nr. 5 fra hjre i den stribe ikoner, der ligger lige over tekstboksen. Og s bliver linket klikbart, uden at man skal copy-paste det...

Svar Send privat besked
Nok lys?

13/09-2010 09:58
Hej Jeg har selv kbt de udemrkede LED med blt og rdt lys, der trigger "blad og blomst" Men hvis planterne skal vre hjere skal de vel ogs have noget hvidt lys? Derfor en hvid LED. Jeg har ikke plads til en UFO el. lign.
--
Henrik Kjller

Svar Send privat besked
Nok lys?
Anja Egeriis (LED-dyrker)
Indlg: 2683

Slagelse
13/09-2010 10:30

--
Hej Henrik -

jeg tror ikke, at du behver tnke s meget p hjdevksten (som i vrigt ogs hjlpes p vej af det rde lys). Jeg brugte udelukkende rdt/blt sidste r med fine resultater - men du kan da prve og se, hvad du synes...

mvh
Anja

Svar Send privat besked
Nok lys?

13/09-2010 12:21
Hvis det ikke er ndvendigt vil jeg hellere lade vre ;-)
Tak for hjlpen
--
Henrik Kjller

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 4794, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: AnthonyCiz
Antal Emner: 2220
Antal indlg: 18245 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 1)