Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
masser af knopper pt - bliver de til noget?
Lonny Hansen (Lonny)
Indlg: 30

sterbro - KBH
23/09-2010 17:19

--
Hej igen
Jeg har masser af grnne frugter p mine planter og jeg plukker lbende grnne chilier samt efterhnden som de bliver modne rde, gule eller orange chilier :-)
Men samtidigt skyder flere af mine planter fra stnglerne forneden samt stter knopper af til nye blomster og frugter her p et tidspunkt, hvor jeg forventede at jeg skulle til at klippe ned og stte planterne p stand-by vinteren over. Planterne har haft en periode med et mere end kraftigt "lvfald", hvorfor jeg troede at ssonen var ved at vre slut. Lvfaldet er nu sluttet dog fldes f af knopperne dagligt.

Er der mulighed for at disse knopper kan n at blive til chilier i r? Eller kan jeg roligt klippe ned inden nste "store lvfldning"?

Planterne, som efterhnden er op til 1 - 2 m. hje, er placeret i hhv en sydvendt og en sydst-vendt vindueskarm og fr fortsat chili-gdning en gang om ugen

Vh og p forhnd tak fra Lonny

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 4794, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: AnthonyCiz
Antal Emner: 2220
Antal indlg: 18245 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 1)