Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Placering af drivhus...
Steffen Schmidt (steksdk)
Indlg: 4

Bramming
06/03-2011 18:28
Jeg har investeret i et lille drivhus p 5 m2, da pladsen i min kones drivhus har vret lidt trangt til mine chiliplanter, da de skulle kmpe om pladsen med "ligegyldige" ting s som agurker og tomater...
Da jeg har flere placeringsmuligheder er sprgsmlet s, skal det st sydvendt i direkte sol det meste af dagen, eller...

Jeg hber at nogle af jer "lidelsesfller" kan gi' mig et godt rd.

--
M.v.h. Steffen

Svar Send privat besked
Placering af drivhus...
Anja Egeriis (LED-dyrker)
Indlg: 2683

Slagelse
06/03-2011 21:52

--
Hej Steffen -

Lidt let skygge en del af dagen - eller et skyggegardin - s har chilierne det bedst.

De trives bedst ved 20-30 grader - hvis det bliver varmere end det i lngere tid ad gangen, risikerer man drlig befrugtning, og det er jo noget h... Selvflgelig kan man holde vinduer og dr bne, men hvis solen fr uhindret adgang, kan temperaturen alligevel godt snige sig op omkring 40 grader.

Mvh
Anja

Svar Send privat besked
Placering af drivhus...
Mads Schmidt (Mads)
Indlg: 338

Viiala, Finland
06/03-2011 22:39
Ja, jeg havde det problem sidste r, som Anja nvner. Alt for varmt og blomsterne fald af hele tiden. Det var noget h!

Lidt skygge kan klart anbefales ;-)
--

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 3878, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: IanjGrimE
Antal Emner: 2209
Antal indlg: 18222 (i dag: 0, denne uge: 3, denne mned: 3)