Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Super chilibog
Anja Egeriis (LED-dyrker)
Indlg: 2683

Slagelse
09/04-2011 08:39

Nr man er p Chilifans forum jvnligt, kan man se, at nye chilidyrkere igen og igen sprger om alle de samme ting.

Det er der selvflgelig ikke noget galt i - men jeg sad her til morgen og kiggede lidt i min chilibibel, og der kan man faktisk finde svar p stort set alle begyndersprgsmlene, s mske var det en id at anskaffe sig et eksemplar?

Det er - havde nr sagt selvflgelig - Lene Tvedegaards "Den lille strke om chili", jeg taler om.

Superfed bog, der br st hos alle chilidyrkere! - og nej, jeg fr ikke procenter af salget, blev bare mindet om, hvor grundig den er...

Svar Send privat besked
Super chilibog
Palle Rasmussen (PWR)
Indlg: 123

Veflinge
09/04-2011 08:52

--
Ja - det kan jeg kun tilslutte mig.
Jeg kbte den for noget tid siden og den er blevet lst nogle gange, den giver svar p meget og det er ogs en flot bog med mange billeder.
:-)

Svar Send privat besked
Super chilibog
Kim Schulz (Chilifan)
Indlg: 612

Aalborg S
09/04-2011 15:32
Det er en rigtigt god bog som Lene har skrevet og den giver da ogs svar p mange af de sprgsml som ofte bliver stillet herinde. Man skal dog have for je at det er Lenes erfaringer den bog beskriver og det er ikke altid at disse matcher hvad vi andre ser. Det er lidt som diskussionen om hvor vidt man kan bruge spare-prer eller ej som plantelys. Teorien og "eksperterne" siger man ikke kan - praktiske forsg har vist noget andet.
Det er derfor altid godt at hre hvad andre har af erfaringer og ikke blot ty til "biblen" for rd hver gang.

--
Kim Schulz
www.chilifan.dk

Svar Send privat besked
Super chilibog
Anette Bruun (chilihelle)
Indlg: 83

Sjlland
09/04-2011 18:08

--
I har alle ret, jeg er netop blevet ejer af bogen, efter at jeg er blevet ramt af chilifeberen. Men den svarer ikke p alt, men med dette forum og bogen, s er man meget langt :-)

Svar Send privat besked
Super chilibog
Mads Schmidt (Mads)
Indlg: 338

Viiala, Finland
09/04-2011 21:24
Heh, jeg har endnu aldrig fet bestilt bogen... Men ville klart gerne p et tidspunkt. Men s igen har jeg heller ikke fet kbt Dave DeWitt's endnu...

Men til gengld tilslutter jeg mig ogs Kims synspunkter: For p et forum kan man, hvis man stiller sprgsmlet godt nok, f et totalt skrddersyet svar til netop sin individuelle situation.

Og det fr man jo her ;-)
--

Svar Send privat besked
Super chilibog
Pernille K (nille)
Indlg: 293

Kbh
09/04-2011 22:11
Man kan ogs lne bogen p biblioteket - hvis man bare lige vil tjekke om der str noget nyt/brugbart :)
--

Svar Send privat besked
Super chilibog
Pernille K (nille)
Indlg: 293

Kbh
09/04-2011 22:11
Man kan ogs lne bogen p biblioteket - hvis man bare lige vil tjekke om der str noget nyt/brugbart :)
--

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 3997, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: zidyesfsl
Antal Emner: 2214
Antal indlg: 18228 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 5)