Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Mine planter
martin jensen (tjele88)
Indlg: 38

tjele
14/04-2011 14:29
right

right

men syntes at bladende bliver slatten, jeg syntes ikke at jeg overvander de fr lidt vand 2 gange om ugen og bliver forstvet med vand 1 gang om dagen, de str s ved et stort vindue mod syg men det skal de vel kunne holde til for hvordan skal de ellers kunne holde ude i drivhuset :-)

right

Svar Send privat besked
Mine planter
Lise Therkelsen (Lise)
Indlg: 48

Vodskov
14/04-2011 15:30
Planterne kan nu godt have det for varmt, og kan blive skoldet ved at st i direkte sol. Jeg kan VARMT anbefale at lade en almindelig ventilator st og blse p dem, et par timer om dagen.

Svar Send privat besked
Mine planter
Anja Egeriis (LED-dyrker)
Indlg: 2683

Slagelse
14/04-2011 16:05

Tr stueluft og direkte sol er en hrd cocktail, og det kan sagtens vre det, der giver dem slatne blade.

Det kan de i vrigt ogs finde p at f i drivhuset p en rigtig varm dag, hvis luften samtidigt er meget tr.

Jeg synes ogs, at det er meget lidt kun at vande to gange om ugen, hvis de str i direkte sol - bliver jorden ikke knastr? Ganske vist tager de ikke skade at en let udtrring, men det kan ogs bliver for meget.

Svar Send privat besked
Mine planter
martin jensen (tjele88)
Indlg: 38

tjele
14/04-2011 16:52
jeg syntes de har en fin fugtighed i jorden. men luftfugtigheden er godt nok ikke s stor her hjemme omkring 20

Svar Send privat besked
Mine planter
Anja Egeriis (LED-dyrker)
Indlg: 2683

Slagelse
14/04-2011 17:27

--S er det sikkert det sammen med solen, der gr det - mon ikke?

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 3788, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: Orlandoaffon
Antal Emner: 2206
Antal indlg: 18218 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 2)