Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Begynder
Michael Andersen (Michael)
Indlg: 27

Kbenhavn
27/04-2011 19:59

--
Hej til alle

Jeg har kastet mig ud i dette spndende projekt, men har lige et enkelt sprgsml vedr. Chilin

Er der forskel p hvilken jord de skal starte spiringen op i, eller er det bare den samme muld, har kbt en god Pottemuld

Michael

Svar Send privat besked
Begynder
Lars Skytte Emerslund (Xebash)
Indlg: 129

Egedal
27/04-2011 20:07
Hej,

Jeg ville sige at det ikke burde vre noget problem, det jeg nok mest ville vre opmrksom p. Er hvis dine set chili'er str i et meget solfyldt vinduet, kan jorden/potten godt kan g hen og blive alt for varm.

Men da godt at se at der bliver ved med at komme nye chili dyrkere til :D
--

Svar Send privat besked
Begynder
Pernille K (nille)
Indlg: 293

Kbh
27/04-2011 20:52
De skal vist helst ikke have for meget gdning, men jeg har fr brugt pottemuld, s det br vre ok.

Pj pj og velkommen til :)
--

Svar Send privat besked
Begynder
Andreas Kyster (akyster)
Indlg: 126

Glamsbjerg
27/04-2011 20:53
Det rd jeg ser meget ofte er at starte i ugdet jord, da de sm spirer ikke kan hndtere for nringsrig jord. Det kan tilsyneladende sl dem ihjel.

Svar Send privat besked
Begynder
Michael Andersen (Michael)
Indlg: 27

Kbenhavn
27/04-2011 23:08
Lars:
De vil st hvor der er lys og varme, men jeg vil selvflgelig holde je med dem og rykke dem, sfremt det er ndvendigt

Pernille:
De starter op i en meget fin pottemuld (og dyr) men de skal ogs havde det godt :) men havde ogs tjekket indholdet i posen og bestemt mig for IKKE at tilfje gdning, det kan vente til de er blevet lidt strrer

Andreas:
Jeg starter dem op i fin pottemuld uden gdning :)

Tak for jeres velkomsthilsen :)

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 4080, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: MashaAtoma
Antal Emner: 2214
Antal indlg: 18228 (i dag: 0, denne uge: 0, denne mned: 0)