Chili Fan

- Danske Chili Entusiaster

Chili forummet

Velkommen til chili forummet på chilifan.dk. Her diskuterer vi alt som har med chili at gøre. For at kunne skrive i forummet skal du have oprettet en bruger. Bemærk at denne bruger er ikke den samme som hvis du har oprettet en chili blog.

Log ind | Forum oversigt | Nyeste Indlæg
Hvor bliver de af
Michael Andersen (Michael)
Indlg: 27

Kbenhavn
08/05-2011 08:36

Jeg har sat 8 forskellig slage chili fr i mini drivhus i sydvendt vindue, ( ved godt jeg er sent ude ) men har planter i drivhuset

Jeg har fulgt fremgangsmden og der er virkelig blevet klet for dem, men her til mrgen ville jeg lige kigge ned til dem under overfladen, der kunne jeg se at der var nogle der spirede nedad, er det ok, eller er det bare mig der savner dem :)som i Beauvais... COME TO PAPA :)

De ligger ikke i mere end 3-4mm nede

Michael

Svar Send privat besked
Hvor bliver de af
Pernille K (nille)
Indlg: 293

Kbh
08/05-2011 09:04
Det frste der kommer frem fra fret er roden, s det skal g nedad, bagefter kommer kim-bladene frem, s mon ikke de snart kigger op til dig :)
--

Svar Send privat besked
Hvor bliver de af

Kbenhavn
08/05-2011 10:53
Hej Nille

Det hber jeg da de snart gr :)

Svar Send privat besked
Hvor bliver de af
Anja Egeriis (LED-dyrker)
Indlg: 2683

Slagelse
08/05-2011 11:31

--
hvornr er de set?

Chilier skal jo bruge alt mellem 1 og 4 uger for at spire, alt efter sort - og temperaturen gr ogs en forskel...

Svar Send privat besked
Hvor bliver de af

Kbenhavn
10/05-2011 18:06

S er ventetiden slut, de er begynt at titte frem, hvordan er det s lige med at komme ud, hvornr kan de det ? og er det samme regler for alle

Sprgsml 2

Har planter i drivhus, skal de ordnes p nogen mde, tnker ligesom tomater, sideskud eller blade ????

Michael

Svar Send privat besked
Hvor bliver de af
Anja Egeriis (LED-dyrker)
Indlg: 2683

Slagelse
10/05-2011 19:36

--
Det vil vre bedst at stte dem i drivhus om dagen og holde dem inde om natten i en uge eller to endnu. De er sarte, nr de er helt nye, og i lbet af et par uger er nattemperaturen forhbentlig net op over 10-12 grader.

Er ikke helt sikker p, hvad du mener med sprgsml 2 - men hvis du mener, om chilier skal have nippet sideskud, s er svaret nej, for s ryger det meste af hsten... Kun de frste omkring 7 blomster - ellers behver du ikke gre mere.

Svar Send privat besked
Hvor bliver de af

Kbenhavn
11/05-2011 00:27

Hej Anja

De er ikke alle sammen kommet op endnu, s jeg venter lidt

Du havde fat i det rigtig ved sprgsml 2, sideskud havde jeg heller ikke regnet med, bare sn generelt om der var noget der skulle gres, og du skrev de frste 7 blomster fjernes

Svar Send privat besked

« Tilbage til forum oversigt.

Du skal vre logget ind for at kunne skrive et svar.

Sg i forummet:

Forum Statistik
Brugere: 3783, heraf online: 0 stk ()
Seneste tilmeldte: Valerated1993
Antal Emner: 2206
Antal indlg: 18218 (i dag: 0, denne uge: 1, denne mned: 2)